18 juni 2014

Kiko Boulevard Rock Street fashion eyeshadow palette 02 Addictetive song

Al eerder schreef ik een review over KIKO, en hoe ik KIKO heb ontdekt.
klik hier om dit artikel te bekijken.
Maar zoals jullie in mijn shoplog van Portugal hebben kunnen zien, heb ik meer gekocht om te reviewen.
Vandaag laat ik jullie het oogschaduw palette van de limeted edition 'Boulevard Rock' van KIKO zien.
Lees verder...
Als eerst viel me het doosje op, de jeans print en textuur van het doosje. I love it. 
Dit is hoe het doosje er zelf uit ziet. Ik heb de kleur 02 Addictetive song.
Deze naam past wel bij mij, ik ben zo iemand die altijd wel een liedje in der hoofd heeft....
Maar ik heb het niet alleen voor de naam gekocht, de kleuren uit dit palette zijn op mijn lijf geschreven. 
De kleuren zijn heel naturel, bruin met roze/paars en een mooie highlighter. 
de onderste kleur (bruin) is mat, en nou moet ik eerlijk zeggen dat de ervaring die ik heb met matte oogschaduw niet heel positief is. Meestal zijn (in mijn ogen) matte oogschaduw's niet goed gepigmenteerd en dit bracht mij bij het zien van dit palette daarom ook in twijfel. 
Maar ik dacht bij mezelf; "Eline, just do it". 
Ook in Portugal kocht ik het Naked 3 palette, maar om eerlijk te zijn heb ik die nog niet aangeraakt. 
Ik heb echt geen spijt van deze aankoop want de bruine (matte) kleur is echt goed gepigmenteerd en misschien wel mijn favoriet. 
Dit zijn de swatshes van de oogschaduw. Ik ben 1 keer over de oogschaduw heen gegaan en kijk hoe goed gepigmenteerd! 

De oogschaduw is €14,90 op de site http://www.kikocosmetics.eu/make-up/limited-editions/boulevard-rock/Street-Fashion-Eyeshadow-Palette/p-KC02403091 . Ik kocht deze in Portugal in de sale, nu weet ik even niet hoe het in andere filialen zit, maar ik vind het de €15,- zeker waard. 

Je kunt met deze kleuren een dagelijkse look maken en hem zo heftig opbouwen als je zelf wilt. 
Ik ben fan. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten