17 juni 2014

Webstash.nl ♥ Wish list


Laatst heb ik de webshop : webstash.nl ontdekt. Een erg leuke webshop met niet alleen sieraden, maar ook kleding en andere leuke dingetjes.
Aangezien ik toch een beetje moet letten op mijn uitgaves laat ik jullie vandaag mijn wish list zien.

Kijk snel verder.....




Accesoires :
Etui opberger kwasten 2 soorten
Deze leuke etui vind ik echt geweldig.
Ik houd wel van die oldschool stijl. Dit is echt mijn dingetje.
Hiervoor betaal je €6,95

Mobiel tasje- portemonee Baby Blauw
Voor €14,95 heb je een heel mooie multifunctionele portemonnee, eigenlijk meer een soort clutch.
Hierin kun je namelijk ook je mobiel kwijt. O, en de kleur, WAUW!

Sieraden:
Ringen met chain goudkleurig
Deze chainrings vind ik al een tijdje echt super tof, ik heb ze alleen nog nooit gekocht. Waarom niet? ik weet niet goed hoe ik het moet combineren, ze zijn vaak te opvallend, maar deze is heel fijntjes.
Nu in de sale voor €5,95

Oorbellen pastel mint triangle
Ook deze super toffe oorbellen zijn in de sale, nu voor €5,95.
Armbandje bangle bracelet hartje
Wat is dat toch met die leuke sieraden in de sale. Dit schattige armbandje is nu maar €3,94.

Ik wordt echt heel vrolijk van deze webshop.
Ken jij Webstash.nl al? Neem zeker even een kijkje.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten