25 juli 2014

Declutter ♥ Eyeliner & mascara

Als ik het afgelopen jaar iets geleerd heb is het wel ; 'afstand nemen van producten!' Tijdens mij 'No-buy' heb ik zoals jullie misschien wel hebben  gezien veel producten weggedaan. 
Maar ik ben nog lang niet klaar. Van sommige producten kan ik echt geen afstand nemen zoals nagellak. Alhoewel ik dat ook behoorlijk ben gaan uitdunnen. 

Ik ben dol op opruim video's en zoek dus regelmatig in de zoekbalk van youtube 'declutter'. 

Zelf ben ik ook maar eens deze video's gaan opnemen. 
Vandaag deel 1, mijn mascara en eyeliner. 
Kijk gezellig mee. 



De komende weken zullen jullie in het weekend wat declutter artikelen voorbij zien komen. Aan het eind van deze serie komt een stash update dus hou mijn blog en youtube kanaal goed in de gaten

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten