26 juli 2014

Unboxing ♥ BeautyBox juli

Normaal gesproken plaats ik het eerste of 2e weekend van de maand een unboxing van de Beautybox. Maar dit keer is het allemaal anders.

Lees snel verder...

Onverwachts kreeg ik gisteren (vrijdag 25 juli) een pakketje binnen. De beautybox. Ik had hem echt nog niet verwacht. Normaal gesproken komt deze pas rond de 8e binnen en dit is dus de 2e die ik deze maand heb ontvangen. 

Dat maakte mij niet minder nieuwsgierig. 



Veel fullsize producten, interessante producten. Veel producten die jullie terug gaan zien. Zoals altijd ben ik super tevreden over de beautybox. Ik wordt altijd helemaal gelukkig van het luxe gevoel van de zwarte doos met kleur folie en het zwart wit kaartje met (ja typisch Eline) een geweldige quote erop. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten