9 augustus 2014

Declutter ♥ Face products

Declutter video's ik ben er dol op. 
Wat dat betreft ben ik een echte 'waterman-vrouw' het liefst alles even re-organize.  Als ik het afgelopen jaar iets heb geleerd, is het wel : "afstand nemen van producten". 
Tijdens mij 'no-buy' heb ik (zoals jullie misschien wel hebben gezien in andere video's) een aantal producten weggedaan. 
Maar er is meer. 

In dit artikel hebben jullie al kunnen zien dat ik mijn eyeliner en mascara uitzocht, en in dit artikel mijn lip-producten. 
Nu is het de beurt aan alle gezichtsproducten...

Lees dus snel verder. 





Poeders, foundation, bbcream, blush, highlighter, bronzer... 
Wat kan weg? En wat blijft...



Mijn vraag aan jullie; 
Hoevaak zoek jij je stash eens grondig uit?  

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten