8 augustus 2014

Review ♥ Bodhi Green tea handsoap ♥

Al eerder schreef ik een review over deze bodylotion van Bodhi. Een tijdje geleden maakte ik kennis met dit merk uit Thailand. 
Vandaag review ik deze Green Tea handsoap. 

Misschien is het een beetje raar om te zeggen dat je Gek bent op een handzeep, maar deze zeep ruikt goddelijk. Is super zacht en er zitten ook nog eens ingredienten in waar iedereen blij van wordt. 
De verpakking is simpel, groen is voor mij toch een soort natuurlijke kleur en hoewel niets in ons huis groen is past dit echt bij ons. De print, de strakke verpakking. 


Het pompsysteem is simpel, met een lock-systeem. 



De zeep komt er uit als een soort water, en smeert uit als een soort olie. Niet heel vettig maar juist voedend. Ik heb nog nooit zo'n fijne handzeep gehad.


Voor €8,50 is de zeep hier op de webshop van Bodhi te koop. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten