28 september 2014

#52weeksofmakeup ♥ Movie night.

Vandaag is het zondag, dat betekent een nieuw #52weeksofmakeup artikel. 
Weet je nou niet waar ik het over heb? Lees dan even dit artikel. 
Kort samengevat; Lidewij, van So Lidewij heeft een challenge bedacht. De 52 weeks of make-up challenge. Hierbij ga je gedurende 52 weken je eigen ontdekken op gebied van make-up. 
Dit was de 3e week van de challenge. Maar ik doe het via mijn manier, de weeknummers. 

Deze week was het thema (van week 39 dus) 'Movie night'. 
Ik moet eerlijk toegeven, dit thema was moeilijk! 
Ben jij benieuwd naar wat mijn 'looks' de afgelopen week waren?
Lees dan snel verder...

Zoals jullie gisteren hebben kunnen zien met 'Sample Saturday' heb ik deze week lipsticks getest, deze zullen jullie dus ook tegen komen in de foto's.

Maandag hield ik het rustig. Ik had alleen de lipstick swatch op met wat oogpotlood en foundation. Ja ik ben sinds kort weer van de foundation, op het moment ben ik namelijk bezig met het reviewen van foundation. 

Dinsdag was ik helemaal in mijn herfst element. Ik had mijn bolhoedje weer van de plank gehaald, gebruik gemaakt van mijn groen kleurige NYX jumbo eye pencil en deze prachtige paarse lipkleur maakte mij in love. Ik denk dat ik als ik een paarse lipstick heb gekocht, ik deze erg veel ga dragen deze herfst. 
 Woensdag hield ik het bij een bescheiden lipkleur, maar deed ik wel paarse oogschaduw op. Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden... Mijn moeder was wel fan van de oogschaduw.
Donderdag daarin tegen, knalde ik er een mooie felroze lipkleur tegenaan, althans ik dacht dat hij knallend was. De ogen hield ik weer wat rustiger, wel maakte ik wederom (net als dinsdag)  gebruik van een eyeliner. 

Vrijdag was ik vergeten een foto te plaatsen. 

Zaterdag hield ik alles vrij naturel (later deed ik de paarse lip kleur er maar bij op, omdat er iets miste). Wel pakte ik de eyeliner erbij. Jongens, ik weet niet wat er met dit thema was, maar ik snapte het helemaal niet denk ik. 

Mijn vooruitblik:
Hoe ik tegen de komende week aankijk is niet 100% positief. Het thema is wel duidelijk ; oranje. Gr... Oranje is niet mijn kleur, dus heb ik alle beetje oranje spullen uit mijn stash gezocht en is het tijd om deze te gebruiken. I'm a little bit nervous. 

Ondanks dat ik het thema niet helemaal begreep, heb ik toch maar besloten er het beste van te maken en hoop ik dat jullie het toch leuk vonden. 

Liefs, 
Eline ♥  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten