11 september 2014

Esssence Satin nailpolish

Essence heeft een aantal nieuwe speciale lakken in het assortiment. Waaronder ook met een satin finish. 
Vandaag laat ik jullie zien wat ik van de nagellak vind. 
Lees dus snel verder. 
Er is een roze en een beetje beige kleur. Beide zijn ze erg nude. 



 De roze heet ; 'Dare to Kiss'.
De beige heet ; 'New York City Call'.



Dit zijn beide kleuren geswached, na 1 laagje. Goed dekkend dus!

Net als bij de Catrice lakken, ga ik ook laten zien hoe deze Essence lakken het in de loop van de dag volhouden.


 Dit zijn de kleuren op de eerste dag dat ik hen droeg. Ik vind het toch wel wat hebben zo om en om. 

Op mijn duim zag je helaas wat ongeduldigheidsfoutjes. 
Jammer, maar hé i'm not perfect.
De 2e dag zag het er eigenlijk nog perfect uit.

Op dag 3 zag je geen verschil met dag 2. Dus hiervan heb ik geen foto. 

Wat mijn mening is over deze nagellak is dat het echt een toppertje is.. 
Voor de €1,30 ofzo en zo'n goede kwaliteit kan je het haast niet laten liggen. 
Mijn favoriet? Dare To Kiss! 
Ik hou van nude roze lakjes. En ik kreeg veel complimenten over deze lak. 
Beide zijn ook erg mooi voor het najaar. 
De Satin Finish vind ik origineel, ik had dit nog nooit gezien. 

Ben jij bekent met deze lakken?

Liefs, 
Eline ♥ 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten