12 september 2014

Review ♥ MUA Matte Foundation

Sinds MUA ook in Nederland en België  te koop is ben ik verzot op dit merk. Eerst ontdekte ik de lipsticks, toen het lip potlood en ook het oogschaduw palette wat een dupe is van het Naked palette is erg in mijn smaak gevallen. 
Al een tijdje heb ik deze Matte foundation in mijn Stash liggen, dus besloot deze maar eens te testen... 
Ben jij benieuwd wat ik van deze foundation vind?  
Lees dan snel verder....


Het probleem van het kiezen van een foundation vind ik 'de kleur'. Ieder merk heeft weer zijn eigen naam en categorisering, dan heb je ook nog eens verschillende foundations van hetzelfde merk, en deze wil ook nog eens verschillen qua naam.


Ik besloot kleur 2 te nemen, "honeycomb". Deze foundation zit in een tube, wat ik erg makkelijk vind. Geen gedoe met glazen verpakkingen en je kan hem helemaal leeg knijpen, zelfs nog openknippen. 



 Dit is hoe de foundation er op mijn hand uit ziet. Het komt vrij dikkig uit de tube en smeert vrij vlekkerig uit. Ik gebruik altijd een stippling brush of foundation brush, om het aan te brengen op mijn gezicht. 

WAARSCHUWING: toen ik de volgende foto's schoot, was ik niet fit. Dit valt te zien aan mijn ogen.

De 2 linkse foto's zijn mijn huid zonder foundation, poeder, whatever erop. De rechtse is met de foundation. Je ziet dat de foundation een egale dekking heeft, en toch vrij natuurlijk blijft. Ik heb niet echt verstand van medium/full dekking maar ik denk dat deze foundation een medium dekking heeft. 

Wat ik een pluspunt aan deze foundation vind is dat ik zelf niet in de gaten heb dat ik foundation draag. Eigenlijk voelt het net als een BB-Cream of soms zelfs dat niet. Mijn huid voelt natuurlijk aan, alleen ziet er egaler uit. 
Op het werk wordt mij iedere keer, wanneer ik deze foundation draag, gevraagd wat er anders aan mij is. Doordat mijn huid er gewoon egaal uit ziet. 

Deze Foundation is budget, hij is namelijk rond de €4,-. Helaas dus niet te koop bij ieder Kruidvat filiaal in Nederland, maar kom je een MUA schap tegen, dan is deze foundation zeker de moeite waard. 

Liefs, 
Eline ♥  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten