15 september 2014

Masker maandag ♥ Lush Love Lettuce 2#

Het is weer maandag, dit keer wat later op de dag als dat normaal een artikel op Elinnee94 komt, en maandag betekent Mask Monday ofwel masker maandag. De mensen die het artikel van vorige week ook hebben gelezen, die weten dat ik het Lush masker aan het gebruiken ben wat ik in Amsterdam heb gehaald. 
Vandaag is de 2e keer dat ik het uittest, en dit keer wel op video. 
Kijk dus snel verder...



Het artikel van vorige week is hier te vinden. 
Volgens Lush zou je hier 3 tot 5 behandelingen mee kunnen doen. In de video hou ik dit op de 3e behandeling aangezien ik het vorige week samen met mijn moeder heb gedaan. Ondanks dat ik een royale laag gebruik zit er nog enorm veel in het potje. Je kunt hier dus ruim 5 keer mee doen. 



Volgende week laat ik dit masker nog een keer zien, en ik denk dat ik het woensdag ook nog een keer gebruik, dan zal ik daar volgende week foto's van bij toevoegen. 

Heb jij nou geen 5 lege verpakkingen van Lush, of kom je nooit bij Lush en ben je toch benieuwd naar dit masker?  Geen zorgen je kunt het ook gewoon kopen of bestellen. In het potje zit 75gr. en hiervoor betaal je €11,65. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten