17 september 2014

Review ♥ Lancome - La vie est belle

Als er iets is waar ik dol op ben is het parfum. De mooie doosjes, mooie flesjes, *oh* heaven. 
Een maand geleden kocht ik 'La vie est belle' een geurtje van Lancôme wat al langer mijn intresse wekte. 
Vandaag review ik dit parfum, ben jij benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder.....

Het doosje is mooi, een wit doosje met roségoud omlijnd en ook de zijkant heeft deze kleur. Het gehele vlak is met een soort holografische textuur bedekt, erg appart.  


Dit vind ik zo tof hé, op de zijkant staat 'La vie est belle' maar hieronder staat het in braille. Dit wordt vaak vergeten, zeker bij parfum. Super tof dat Lancôme hier aan denkt.

Weer een leuk detail aan de verpakking is de QR-code. Dit is namelijk in de vorm van het flesje van 'La vie est belle'. Zelf heb ik geen QR-scanner op mijn telefoon, dus kan ik niet zeggen wat je krijgt wanneer je deze scant.



Wanneer je het doosje opent zie je aan de binnenzijde van het kartonnetje weer 'La vie est bellle' staan, nou het leven moet wel heel mooi zijn volgens Lancôme.



Dit is het flesje, ik vind het er elegant, strak uit zien. Ook het lint vind ik erg leuk, een klein detail.




Veel details, maar in het spuitje zelf, zit het logo van Lancôme gedrukt, een roosje. Ahhh wat hou ik van details. Dit soort kleine dingen maken mij gelukkig.




De geurnoten; 
Top; zwarte bes, peer
Hart; Iris, oranjebloesem, jasmijn
Basis; patchoeli, vanille, tonkaboon, praline

Deze geur ruikt inderdaad bloemig, vrouwelijk, lichtelijk fruitig en een beetje zoet. De perfecte geur voor als jij je vrouwelijk wil voelen, op een bescheiden manier. Ik heb een aantal complimenten gekregen wanneer ik deze geur droeg. Zelf vind ik hem ook enorm lekker ruiken. Het is een geur die, wanneer je hem eenmaal kent, je hem ook meteen kan onderscheiden van ieder ander. 

Dit parfum kost in de EDP (eau de parfum) van 30ml €53,-, 50ml €79,- en een 75ml is €102,15.
Je hebt ook een EDT (eau de toilette) van deze geur, deze is te koop in een 50 en 100 ml en kost voor 50ml €64,- en voor 100ml €90,-. Ook heb je een andere verzie van de geur, namelijk eau legere EDP, zelf weet ik niet wat het verschil is met de gewone EDP. De prijs hiervan is €72,- voor 50ml

Dit parfum is te koop bij de parfumerie en Bijenkorf. 

Van wat voor geurnoten hou jij?  Bloemen, Oriëntaals, fruitig, zoet, poederig. Laat het achter in de comments. 


Liefs, 
Eline ♥ 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten