29 oktober 2014

DIY ♥ eyeshadow pallette

De afgelopen paar maanden ben ik steeds meer gaan kijken naar Engels talige youtubers. Zo kwam ik laatst ook de super enthousiaste Veronyka tegen. Bij haar zag ik een oogschaduwpalletje dat ze zelf heeft gemaakt. Van een oude portemonnee! How fcking awsome ?! ♥ 

Ik dacht bij mezelf; "dit is de kans om wat meer ruimte in mijn stash te maken. Dus ging ik van start. Eerst zoeken naar een geschikte portemonnee.. Hm.. Heb ik die wel? 

Ik deel graag met jullie hoe ik mijn versie van haar video maak. Kijk dus snel verder...


Eerst was het plan om de video in het Engels te gaan doen, maar hé kijk daarvoor even op het kanaal van Veronyka. Ook gingen er wat dingen mis, dus besloot ik hem in het Nederlands op te nemen, ook deze is niet perfect maar hé het is de eerste keer dat ik een DIY opneem dus dan mag dat ook wel. Ook voor mij was het wat uitvogelen en als ik van andere mensen DIY's probeer na te maken, valt het 9 van de 10 keer tegen. Deze Youtubers hebben het misschien al wel 10 keer gedaan, voordat ze de video opnemen. Ja dan gaat het dus precies zoals het moet. Je kunt niet verwachten dat, wanneer je het voor de eerste keer óók net zo goed gaat. Daarvoor heb ik gekozen dat ook de imperfecties in deze DIY mogen zitten. Je moet het maar zien als een soort 
Dus vandaar dat ik de video zo heb gelaten. 



Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten