25 november 2014

Declutter ♥ my perfume collection

Het is eindelijk zo ver, tijd om mijn favoriete product uit te zoeken. Parfums, ik ben dol op parfums en heb ook echt veel parfum. Ik houd 2 planken in mijn kast bezet, of eigenlijk 3 en dat vind ik echt niet nodig. 
Kijk vandaag mee, hoe ik mijn parfum uitzoek. 



Dit is de eerste keer dat ik mijn parfum ECHT ga declutteren. Maar ik houd in gedachten dat ik andere mensen blij kan maken met iets wat in mijn kast ligt te vergaan. De tijd van mooie verpakkingen is geweest... 
Het gaat nu om "draag ik een geur ook echt?". 
Projecten van opmaken zijn gestart en verlanglijstjes van nieuwe zijn in de maak. Koop pas echt een geurtje als je zeker weet dat je hem draagt Eline ! 

De samples laat ik niet zien in deze video, omdat ik deze op sample saturday met jullie deel. Ook zien jullie deze in opgemaakt video's. Van mijn bodysplash heb ik een aparte declutter video gemaakt. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten