26 november 2014

Unboxing ♥ Yankee Candle

Jullie weten ondertussen waarschijnlijk wel dat ik dol ben op kaarsen. Zeker in de herfst en winter heb ik altijd wel een geurkaars branden. 
Begin deze maand heb ik voor het eerst een bestelling gedaan bij UScandles. Hier verkopen ze namelijk Yankee Candle. 

Iedere kaarsen liefhebber heeft wel eens van Yankee Candle gehoord. Hét geurkaarsen kaarsen merk. 

Aangezien ik zo dol ben op de kaarsen van Yankee Candle heb ik nog een bestelling geplaatst. Vandaag hiervan de unboxing.

Lees snel verder...



In de tijd dat ik niet echt meer kaarsen had van Yankee Candle (op een paar samplers na), wist ik het zeker! Ik MOEST een nieuwe bestelling plaatsen. 

Terwijl ik door mijn 'kaarsen stash' heen ging, kwam ik vooral IKEA geurkaarsen tegen. Terwijl ik dol ben op deze geurkaarsen, had ik toch het gevoel dat er iets ontbrak. De geurkaarsen van Yankee Candle zijn niet goedkoop, maar branden ontzettend goed en geven goed veel geur af. 

Ja, ik kan zeggen dat Yankee Candle mijn favoriete merk is geworden. Mijn budgettopper daarin tegen is dan toch echt IKEA. 

Jullie kunnen de komende tijd, verwacht ik, wel meer unboxing video's van Yankee Candle verwachten. Ik vind het wel tijd voor een voorraadje, zeker nu het wat kouder wordt en het zo vroeg donker is. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten