27 december 2014

Sample Saturday

Sommige mensen zouden zeggen dat het vandaag 3e kerstdag is... Maar in mijn ogen is het gewoon zaterdag en tijd voor een Sample Saturday ! 
Ik heb weer 3 luxere geuren uitgekozen die ik voor jullie ga reviewen.  




Als eerst een geur van Michael Kors. Ik heb nog nooit een geur van Michael Kors gehad of geroken, bewust. De verpakkingen zijn zo prachtig dat ik het niet aandurf, uit voorzorg voor mijn portemonnee. Deze sample Sporty Citrus kon ik een tijdje geleden bij Douglas ophalen. 

Ik het leuk om de deze flacon even te delen. Vooral omdat op de sample geen afbeelding staat. 
De geur doet zijn naam eer aan. Het is een sportieve citrus geur. 
De geurnoten:
Sinaasappel, mandarijn, oranjebloesem, musk

Deze geur is te koop bij de Douglas vanaf 30ml voor €52,-.

Het volgende parfum is er weer een van Chloé, jullie weten hoe dol ik was op het originele Chloé geurtje. Doet deze Roses de Chloé het ook zo goed? Het flesje ziet er in ieder geval hetzelfde uit  als bij het origineel Chloé parfum. 

Op het moment dat ik dit arikel schrijf ben ik super verkouden en wil mijn neus niet echt meewerken, ja ik weet het super stom. Zoals ik hem nu ruik is het een wat luchtigere variant op het origineel. Het heeft ook iets wat spicy toon waar ik dol op ben. 
De geurnoten:
Top; Bergamot, Lychees, Dragon
Hart; Damask roos, Magnolia, Ceder
Basis; Musk & Amber

Veel noten die me aanspreken zoals je kunt zien. Ik was dol op het originele Chloé parfum, maar deze is zeker ook een liefhebber. Roses de Chloé is een EDP te koop vanaf 30ml. Hiervoor betaal je dan ongeveer €46,-. 

Van dit parfum Cartier Baiser Volé heb ik eerst de geurnoten opgezocht. Het zou naar een combinatie van lelie en groene bladeren moeten ruiken. Ik ben benieuwd.
Van de verpakking ben ik erg onder de indruk. Helaas stelt de geur mij teleur. Het is een erg frisse geur, maar door de lelietjes vind ik hem een beetje WC-verfrissend ruiken. hm.. Jammer. Zeker als je nagaat dat je voor een flacon van 30ml al snel €53,55 neerlegt. 

Mijn absolute favoriet is Chloé - Roses de Chloé.

Heb jij ooit een van deze geuren geprobeerd? Of ben jij nieuwsgierig geworden naar een van deze geuren?  Let me know! 

Liefs, 
Eline ♥ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten