20 januari 2015

manhattan ♥ X-treme last & shine 57k

Tijdens mijn Swap met Bianca kreeg ik een prachtige roze lipstick van Manhattan. Vandaag laat ik jullie deze lipstick iets uitgebreider zien. 

Kijk snel verder...
Het eerste wat ik dacht toen ik deze kleur zag was "hoe perfect barbie roze is deze lipstick". Je hebt barbie roze en barbie roze, als je begrijpt wat ik bedoel. Al een tijdje ben ik op zoek naar de perfecte roze kleur.


Deze dop vond ik echt té schattig. Kijk die lieve "M" op de dop, how cute!
Meh, de naam stelt me teleur; "57K", ik had wel wat bijzonders verwacht.
Deze lipstick geeft een parelmoer roze kleur af op mijn lippen. Persoonlijk doet het me denken aan de eerste lipstick die ik ooit had. De geur van deze lipstick is een beetje raar en ook de textuur is even wennen.

De prijs van deze lipstick kan ik nergens vinden. Bij mijn weten hebben ze Manhattan ene tijdje bij Trekpleister verkocht, maar ik weet niet zeker of dat nu nog het geval is.
Wat vinden jullie van deze lipkleur? Laat een reactie achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten