21 januari 2015

Sinful Colors ♥ Snow me white & Rich in a heart

In het begin van mijn Youtube kanaal, had ik een enorme nagellak obsessie gecreëerd. Nu nog steeds ben ik dol op nagellak, maar wel selectiever geworden. Wat was ik jaloers op mensen die zeldzame merken, in mooie flacons hadden. Een daar van was Sinful Colors, dit was in Nederland zo moeilijk te verkrijgen. Ik zeg was, omdat het al een tijdje bij kruidvat te koop is. Op de een of andere manier heb ik nooit  echt bij dit schap stil gestaan, waarschijnlijk had ik al een vooroordeel over dit merk.

Kijk verder…

Al een tijdje ben ik op zoek naar een goed dekkende mooie witte lak, ik heb nog steeds mijn witte Essence 50 girls reloaded nagellak, maar deze begint toch echt té dik te worden. Tijd voor een nieuwe dus!
In eens viel mijn oog op ‘Snow me White’ van Sinful Colors, ik dacht waarom ook niet?
Let’s try. 
Na 2 laagjes dekt hij perfect.


Toen ik een aantal keer later weer bij dit schap keek, viel mijn oog op een heel speciale kleur ‘Rich in a heart’ heet deze lak. Het is een donker rode kleur, zo donker dat het bijna zwart is. Wanneer het licht erop schijnt zie je de miljoenen rode glittertjes. Prachtig, al zeg ik het zelf. 

 Na 2 laagjes zonder flits: 
Met flits: 

Ik merk heel erg dat de manier van lakken verschilt per potje, zo had ik veel moeite met 'Rich in a heart' terwijl 'Snow me white' juist super makkelijk lakt.  

De nagellak van Sinful colors is dus te koop bij Kruidvat en kost €2,- per stuk. 

Heb jij een nagellak van Sinful Colors? Zo ja, welke kleur en wat vind jij ervan?
Laat het achter in de comments. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten