13 januari 2015

Swatches ♥ Pupa Lasting Color gel 095 Polar Green Nailpolish

In de christmas I♥myself-box van huidverzorging Mireille kreeg ik een leuke  PUPA nagellak. Vandaag laat ik de swatches zien en vertel ik hier meer over.



 Over het algemeen ben ik dol op blauwtinten nagellak. In het flesje zag deze blauw-groene nagellak er super tof uit. Met het merk Pupa was ik niet bekend, maar had wel altijd al iets van dit merk willen proberen. Zeker de nagellak. Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op nagellak én heb ik ontzettende zwak voor flacons. De Pupa flesjes had ik al in vele Stashes voorbij zien komen en nu ben ik eindelijk trotse eigenaar van een Pupa lakje. 
 De kleur heeft (helaas) geen naam, althans niet op het flesje staan. Het heeft een nummer "095". Op de site van Mireille staat wel een naam vermeld, deze staat ook in het boekje van de collectie waar het lakje bij hoort. De naam is "polar Green" en de collectie waar dit lakje uit komt is de "Snow Queen" collectie.

Op mijn nagels ziet de lak er groener uit als gedacht. Deze nagellak dekt na 1 laagje al vrij goed, maar voor de zekerheid heb ik hem 2 lagen gelakt. 

De nagellak chipt vrij snel, maar dit kan ook komen doordat ik hem zonder topcoat draag. 

De nagellak van Pupa kost op de site van Mireille normaal gesproken €6,95. Maar deze collectie is nu in de aanbieding. Voor een lakje uit de Snow Queen collectie betaal je nu €3,95. Over het algemeen vind ik de prijzen van het merk PUPA wel goed. Het zijn leuke kleuren en jullie kunnen wel verwachten dat dit merk vaker op Elinnee94 zal verschijnen. Misschien verschilt de 'lasting' wel per finish. 

Ben jij bekend met het merk PUPA en de nagellak hiervan? Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten