12 januari 2015

Update ♥

Afgelopen week is voor mij een week vol stress geweest. Eigenlijk heb ik me heel de week druk gemaakt om afgelopen vrijdag. Wat achteraf niet nodig is geweest. 
In het weekend bleef ik bij een vriendin slapen, waardoor ik een beetje in tijdnood ben gekomen om dit artikel te maken. Vandaar dat ook mijn vlog een dagje later online komt. 




ALs klap op de vuurpijl, kwam ik er zaterdag avond achter dat ik mijn lens niet meer uit mijn oog krijg. Eigenlijk zou dit artikel vandaag helemaal niet online komen, maar ik typ dit even snel. 

Ook wil ik het hebben over de 'Masker maandag' artikelen. Deze had ik voor vandaag op de planning staan, maar mijn motivatie hiervoor staat even op een laag pitje. Misschien komt het later dit jaar weer terug, maar voor nu skip ik 'masker maandag'.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten