21 februari 2015

Sample Saturday ♥

Het is weer tijd voor een Sample Saturday, dat wil zeggen dat ik een aantal samples ga behandelen in een artikel. 
Kijk verder...



Beyoncé's Heat geuren zijn onderhand wel bekend geworden. Één daarvan is Midnight Heat. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo veel, zeg maar gerust helemaal niets, met Beyoncé heb. Hier zou ik best een heel artikel over kunnen schrijven, maar daar gaat het vandaag niet over. De verpakking van de Heat-parfums, vind ik ontzettend aantrekkelijk. Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat in mijn kast een van de Heat geuren staat. 
Wauw, nu begin ik te beseffen dat ik echt meer moet letten op wat ik heb en wat ik gebruik. 

Midnight Heat is een vrij warme geur. Een geur die (voor mijn gevoel) prima overdag kan, maar anderzijds begrijp ik ook wel weer dat ze het Midnight hebben genoemd. 

Geurnoten:
Top: pruim, stervrucht & draken vrucht
Hart: tulp, pioenroos, orchidee & 's nachts bloeiende cereus
Basis: Amber, sandelhout, patchoeli

Persoonlijk zou ik deze geur omschrijven als mysterieus, licht zoet. Ik vind het een lekkere geur, maar niet lekker genoeg. Ja, in de loop der tijd ben ik wat kieskeuriger geworden. 

Voor een flacon van 15ml betaal je ongeveer €15,-. Ook heb je een 30ml versie, voor deze betaal je ongeveer 26,- lekker betaalbaar dus en ook leuk om aan iemand cadeau te geven. 

In de vorige Sample Saturday zat ook een geur van Benetton United Dreams. Dit keer heb ik de Stay Positive. Een frisse bloemige geur, die ik meteen zal omschrijven als een echte lente geur. Wanneer ik hem op spray krijg ik een energie boost. Na een tijdje wordt de geur wat zwaarder, maar blijft hij wel bloemig. 

Geurnoten:
Top: bergamot & citrusblad
Hart: oranjebloesem
Basis:  ceder, musk & sandelhout

Wanneer je van frisse, bloemige geuren houd raad ik je dit parfum zeker aan. 
Voor een flacon van 30ml betaal je €14,40, voor 50ml €19,40 en voor 80ml €26,10
Naar mijn mening zeker een aanrader, ook erg leuk om cadeau te geven. Een echte lente geur. 



Flower by Kenzo is zeker een bloemig parfum. Een zwaarder, bloemig parfum. Je moet echt van dit soort parfums houden om het ook daadwerkelijk aan te schaffen. Zelf ben ik hier niet zo'n fan van.
Dit soort parfums kun je (vind ik)  ook nog dragen als je 50 bent (geen idee waarom ik deze leeftijd benoem). 
Het is een vrij zware geur. 

Geurnoten:
Top: mandarijn, roos, zwarte bes & hagedoorn
Hart: roos, jasmijn, viool & opoponax
Basis: vanille, witte musk & wierook

Zoals ik eerder al heb gezegd, je moet echt van dit soort parfums houden. Van deze geur heb je zowel een eau de parfum als een eau de toilette. De prijzen varrieren enorm, maar je hebt een flacon van 30ml voor ongeveer €45,-.

Conclussie:
Een geurtje dat het altijd goed doet, en ook nog eens betaalbaar is: Stay Positive -  Benetton. Een wat zwaarder betaalbaar geurtje, maar ook prima overdag kan: Beyonce - Midnight Heat. Een klassiek parfum, wat zwaarder, bloemig:  Flower - Kenzo
Mijn favoriet van deze parfums is die van Benetton, maar of ik deze zelf fullsize aan zou schaffen weet ik nog niet. We zullen zien...

Liefs, 
Eline ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten