20 februari 2015

Telescopic Mascara L'oréal

Mascara, de een is er makkelijker mee dan de ander. Zelf ben ik in de loop der tijd kieskeuriger geworden. Bij de ene mascara zie ik dat het echt iets doet voor mijn ogen en bij de ander valt dit weer tegen. Toch blijf ik steeds nieuwe uitproberen. 
Zo ook de Telescopic Mascara van L'oréal.
Lees snel verder...



De verpakking heeft, zoals al doet vermoeden, de uitstraling van een telescoop, wat ik overigens persoonlijk echt super vet vind. 


De mascara is bedoeld voor meer lengte in de wimpers te brengen. 
Ik heb helaas geen foto van het borsteltje gemaakt, maar het staafje is vrij lang en het borsteltje zelf is flexibel. Hier moet je een beetje aan wennen, maar zelf vind ik het erg prettig. Het is een erg precies borsteltje


Dit zijn mijn "naakte" wimpers. Zonder mascara kun je ze bijna niet zien. 


BAM! Daar zijn ze. Zodra ik de mascara heb aangebracht, zijn mijn wimpers ineens zichtbaar geworden. Zelf vind ik het een erg mooi effect geven. 


L'oréal is natuurlijk makkelijk te verkrijgen. Ze verkopen het gewoon bij de drogist.
Voor deze mascara betaal je ongeveer €15,-, wat ik een mooi prijsje vind. 
Overigens is er van L'oréal vaak een aanbieding, op dit moment ook. Bij Kruidvat heb je nu namelijk de actie 1+1 gratis op L'oréal & Maybeline oogproducten. 
Dit is dé kans om mascara's uit te proberen. Mijn mascara heb ik ook in zo'n soort gelijke actie gekocht. 

Wat is jou favoriete mascara?
Koop jij deze ook altijd in een aanbieding? 
Laat het achter bij de reacties. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten