16 maart 2015

SPA Bruisend &..... ♥

Water, ik ben er dol op. Dit is langzaam zo gegroeid. Vandaag leek het me leuk om eens een artikel te maken over water. Niet zomaar water, maar water uit de Belgische Ardennen namelijk van het merk Spa. Dit niet zomaar zonder reden, want SPA Bruisend komt namelijk met 2 nieuwe smaken.
Kijk verder...

Een serieuze opgave...
Voor mij was het een hele opgave de frisdranken aan de kant te zetten.
Ik wist dat het slecht voor me was, toch kon ik het (in Nederland) niet volhouden om water te drinken. Op vakantie doe ik niets anders, met hoge uitzondering neem ik wel wat Ice Tea, maar voornamelijk is het waterZodra ik dan weer thuis was, ging ik over naar de frisdrank
Tót ik besloot over te gaan op water met ranja om zo toch iets van een smaakje te hebben. Een tijdje heb ik veel ranja gedronken maar dat was óf te zoet, óf te flauw. 
Toch maar gewoon water dan? 
Toen zag ik ineens de SPA bruisend & mint. ik ben dol op muntthee dus dacht; "Goh, why not?" 
Wat mij het meest tegen hield in het drinken van water? Dat was het dorstlessende gevoel, wat ik na het drinken van een glas frisdrank wél had. De koolzuur in de Spa bruisend &... geeft dit dorstlessende effect ook. Nu houd niets me meer tegen.

Zo ben ik langzamerhand meer water gaan drinken, voornamelijk bruiswater. Ik moet zeggen; "Mensen die zeggen dat water het lekkerste is wat er is, hebben echt gelijk!
Ik denk dat ik nu ongeveer een half jaar veel water drink met af en toe wat fris, dit had ik 2 jaar geleden nooit gedacht. Hierin ben ik niet de enigste, ruim 40% van alle Nederlanders geeft aan meer water te drinken dan 2 jaar geleden. 

Spa, een natuurlijke bron.
Spa bruisend &... is een heerlijke afwisseling. De smaken mint of citroen zijn al langer in de winkels te koop maar binnenkort kunnen we weer 2 nieuwe smaken in de schappen vinden. De Spa bruisend &... is 100% natuurlijk en geeft net dat tikkeltje smaak en sprankeling dat je soms gewoon nodig hebt. Als je (net als ik) op de gezonde tour wilt gaan vind je het zeker fijn om te weten dat SPA bruisend &... geen calorieën, suikers of andere toevoegingen bevat .
Spa bruisend &... is gemaakt van natuurlijk mineraalwater uit een beschermt natuurgebied (Spa) in de Belgische Ardennen. Dit natuurgebied is ruim 13.177 hectaren groot, hier word wel 50 keer per jaar regenwater en sneeuw op een natuurlijke manier gezuiverd.
Aan dit water wordt koolzuurgas en 100% natuurlijk aroma toegevoegd. Zo ontstaat Spa bruisend &...

De nieuwe smaken:
Spa bruisend & Munt en Citroen zijn ontzettend populair geworden, veel mensen zoeken toch die variatie. Voor nog meer variatie komt Spa met nog 2 heerlijke smaken.

 "Spa bruisend & Grapefruit is verkwikkend en tintelfris", aldus Spa. Zelf ben ik erg benieuwd naar deze smaak, ik zie mezelf al zitten komende zomer. Yummie, ik krijg er al zin in. Grapefruit is in mijn ogen echt iets zomers. 
Spa bruisend & Zwarte bes heeft, zoals al doet vermoeden, een bessen smaak. In mijn ogen zou dit een goede zijn die je het hele jaar door kunt drinken. In mijn ogen is namelijk zowel citroen als munt ook een redelijk zomerse smaak. Bessen daarin tegen, vind ik toch wat rijker van smaak.

We zullen zien, want ik ben nog van plan een 2e artikel (een soort review) over deze nieuw smaken van Spa bruisend &... te schrijven. 

De nieuwe smaken zullen rond deze periode in de eerste supermakten (waaronder Jumbo, Coop, C1000, Plus en Em-Té) verschijnen. 
Rond half april zullen ze ook bij de Albert Heijn te vinden zijn.
De flessen gaan per liter verkocht worden en de prijs hiervan zal €1,05 zijn. 

Heb jij ooit de Munt of Citroen versie van deze Spa bruisend &.. geprobeerd?
Wat vind jij van deze smaken? én naar welke ben jij het meest benieuwd?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten