15 maart 2015

Update ♥ maart 2015 ♥ My life in pictures week 11

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Update heb gemaakt. 
De laatste tijd komen mijn zondag artikelen (#52weeksofmakeup) veel later online dan gebruikelijk. Vandaag komt er geen online. Het leek me wel een keer leuk om jullie toch van een aantal dingen op de hoogte te houden, om zo dus toch een artikel online te hebben. Het is een soort My life in pictures week 11 geworden. 

Lees verder....

Sommige dingen zullen jullie niet ontgaan zijn. Een daarvan is het stukje #52weeksofmakeup. Iedere zondag plaats ik een artikel met een look van een bepaald thema. Deze week was het thema "Shine bright like a diamond". Hier was ik simpelweg niet aan toegekomen, afgelopen week is een behoorlijk hectische week geweest, niet dat ik erg veel te doen had, maar ook mentaal.
Een week geleden zat ik heerlijk buiten, in de zon. Als ik nu naar buiten kijk zie ik grijzige lucht, waar ik niet heel vrolijk van wordt. Typisch Nederlands...

Ook maandag en dinsdag was het weer prachtig, dinsdag is altijd mijn vrije dag. Ik vind het heerlijk om tussen de dieren te zijn en zeker op zo'n lekkere dag. Samen met mijn ouders zijn we naar Dierenrijk in Nuenen geweest, waar we alle 3 een abonnement hebben.

De afgelopen week heeft in het teken gestaan van "nieuwe" muziek ontdekken. D.A.M.A is een Portugese band en ik ben FAN! Ik besloot na (wanneer zijn Avril & Chad getrouwd?) juli 2013 toch maar eens mijn achtergrond te veranderen. Deze 3 boys zijn niet alleen knap, Portugees én bezet, maar ook ontzettend goede zangers! Alvast een 'sneak' voor in mijn Favorieten van maart 2015

Op het moment ben ik ook mijn levensstijl een beetje aan het omgooien. Nu het voorjaar er langzaam weer aan komt, wordt ik helemaal gelukkig van mooie kleren en gezond eten. Ook (groene) smoothies horen hierbij. Heerlijk om je ochtend mee te beginnen, dit moet ik echt vaker gaan doen. Hoe leuk is trouwens deze soort 'Mason jar'?


Ik was donderdag wat eerder bij Boekenwerk en besloot mijn tas op te ruimen, of ja eigenlijk pennen te zoeken in mijn tas. Hahaha.
Gisteren heb ik in Nuenen met Tim gefilmd. Echt, ik stond versteld van de mooie natuur. Helaas zat het weer niet zo mee. je kan niet alles hebben. 

Morgen heb ik een assessment in Best, ik ben benieuwd wat hier uit komt. Afgelopen week ben ik veel bezig geweest met serieus worden, Zo merk ik dat ik meer verbetering wil in mijn video's, ik kwam een shoplog tegen (die jullie komende week kunnen zien op Elinnee94) van eind februari. Dit is niet helemaal waar ik gelukkig van wordt, maar oké. 
Ook ben ik bezig met solliciteren,  mijn eerst sollicitatiebrief is verstuurd en hier heb ik ook een reactie op: "op het moment zoeken wij niemand". Nu was dit voor mij ook een oefening, maar het heeft me wel motivatie gegeven om door te gaan met solliciteren. Ik heb namelijk op het moment echt een super leuke baan/functie in mijn hoofd en ben druk aan het brainstormen over de brief. Ik hoop dat het assessment morgen nog wat bevestiging geeft. 

Ondertussen is het al weer bijna 22.00 uur en voel ik een verkoudheid opkomen. Ik hoop niet dat ik echt ziek ga worden.

Wat hebben jullie deze week gedaan ?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten