11 april 2015

Sample Saturday ♥ ICI, neutral & Trussardi




Gezicht:


Deze Hydraterende dagcrème voor de droge huid ruikt niet echt goed. Het eerste dat ik me afvraag: "Zit er alcohol in?" Ik check de ingrediëntenlijst. Geen alcohol te bekennen, wel parfum. Misschien is hij over de datum. Geuren zeggen veel voor mij, dus deze gaat linea recta de prullenbak in en zien jullie niet in een opgemaakt-video voorbij komen. Ik zie geen SPF op de lijst staan, dus zou ik deze dagcrème zelf niet snel aanschaffen. 
Ben jij benieuwd naar deze dagcrème? Voor €15,50 is hij te koop bij de ICI Paris.

Lichaam:

Neutral, een merk speciaal voor de gevoelige huid. Zonder parfum en kleurstoffen. Vandaag heb ik een sample van de neutral bodymilk. Wanneer ik de verpakking open, ruik ik wederom een onaangename geur. "Ruik ik bier?". Niet dat bier onaangenaam is, maar natuurlijk zou ik het ook niet noemen. Er van uitgaand dat deze bodymilk ook over datum is, smeer ik hem toch maar op mijn handen. Hij is redelijk vloeibaar, maar trekt ook snel in. Ik neem aan dat deze ook niet meer goed is en beland dus ook in de prullenbak. Helaas, maar wel een disclaimer voor mijzelf. Gebruik je samples Eline! Ze hebben niet het eeuwige leven. 
Voor €5,90 kun je de bodylotion bij drogisterij of supermarkt vinden.

Parfum:
Speel ik vals, als ik zeg dat ik dit parfum al ken? Ik denk het niet, want ik weet niet wat de geurnoten zijn. Trussardi Donna is een parfum dat mijn moeder ooit eens gehad heeft, ik weet zo niet van wie. Wel weet ik dat ik vorig jaar voor haar verjaardag op zoek was naar dit parfum. Ik vond het toen volgens mij te duur én 2 keer achter elkaar hetzelfde parfum opmaken, zie ik mijn moeder niet doen.
De flacon is wit, met gouden details. Deze geur is vrouwelijk, fris, fruitig en een tikkeltje zoet. Ik vind het eigenlijk een heerlijke geur. Ik was bang, dat ik deze geur zou associëren met mijn moeder. Dat valt reuze mee. Ik ben nu toch wel benieuwd geworden naar de geurnoten. 

Geurnoten:
Top: Yuzu, citroen & fruitige noten
Hart: lotus, jasmijn & oranje bloesem
Basis: sandelhout, vanille, patchouli & ceder

Een geur die ik zeker erg lekker vind, maar niet in een fullsize zou kopen, daar vind ik hem niet 'passend' genoeg voor. Donna is te koop bij de parfumerie vanaf 30ml, je betaald hier dan €47,50 voor.

Heb jij ooit een sample gehad die over de datum was?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten