13 april 2015

MAC ♥ Milan Mode [ luste ]

Dat ik dol ben op MAC-lipsticks is geen geheim meer. Ik koester mijn pareltjes en hou ontzettend veel van ze. Oké dat klinkt misschien een beetje raar, maar soms vergeet ik een beetje dat ik ook nog andere lipsticks heb. 
Nadat ik Lustering heb ontdekt, vond ik het tijd voor een 2e lusre lipstick. 
 Kijk verder...



Terwijl ik aan het zoeken was naar lustre finish lipsticks, kwam ik deze naam tegen. 


Milan Mode nu heb ik me veel verdiept in de MAC lipsticks maar deze naam had ik nog nooit voorbij zien komen. 
Ik ben dus snel swatches op gaan zoeken en kwam erachter dat de kleur ook echt precies is wat ik zocht.


Wat ik zo leuk vind aan de lustre finish, is dat je de kleur kan opbouwen. Van redelijk sheer naar redelijk gepigmenteerd. Eigenlijk zijn de lustre lipsticks een prima lipstick voor iedere dag. 

Dit is de kleur in de huls, een mooie roze kleur met wat sprankelende paarsige glittertjes. 


De swatches op mijn hand geven aan hoe de kleur er na 1 laagje en meerdere laagjes uit ziet. Dit is wat ik bedoel met een opbouwend effect. Iets wat je heel mooi kunt creëren met de lustre lipsticks van MAC.


Dit zijn mij lippen zonder lipstick.



Op deze foto draag ik milan mode. Een super draagbare kleur, zoals eigenlijk al voorspelt. De lipstick voelt zacht aan, ruikt lekker (zoals iedere MAC lipstick) en blijft redelijk lang zitten. Zeker wel een paar uur. 



De lipstick's van MAC zijn o.a te koop bij sommige Douglas filialen. Voor een lipstick betaal je €19,-

Vind jij de lipsticks van MAC duur?
Laat het achter bij de comments, ik ben benieuwd. 

Liefs, 
Eline ♥ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten