14 april 2015

De nieuwe smaken van SPA bruisend &... mijn mening ♥

Een tijdje terug schreef ik over de nieuwe smaken van SPA Bruisend &…. Mijn zoektocht naar deze smaken heeft lang geduurd, nergens kwam ik ze tegen. Tot vrijdag 3 april, bij de PLUS in Mierlo. Ik dacht geen seconde na en besloot zowel de grapefruit als zwarte bes variant te kopen. 


Lees verder...

De geuren van deze smaken zijn beide fris.



Zwarte bes:
De Spa bruisend & zwarte bes ruikt echt zoet. Net alsof je een fles cassis open maakt, maar dan ziet het er uit als Spa rood.


Grapefruit: 
De Spa bruisend & grapefruit daarin tegen ruikt redelijk neutraal. Ik ben niet zo kenmerkend met grapefruit, alleen van de ‘pink grapefruit’-lijn van The Body Shop. Hier ruikt hij niet naar. Wel ruikt deze smaak erg fris, maar subtiel vergeleken met de zwarte bes. 


De smaken:
De grapefruit heeft een subtiele smaak. Het is meer de nasmaak die je proeft. Ik vind hem lekker. De zwarte bes variant heeft een erg typische smaak. Het smaakt een beetje naar zuurtjes (van die typische ouderwetse, uit zo'n rond blikje). Je moet er van houden, persoonlijk moet ik hier echt voor in de stemming zijn. Ik zal dus sneller voor een subtiele smaak gaan, zoals de grapefruit. 

Wil je meer informatie over de smaken van Spa bruisend &...  lees dan dit artikel.

Heb jij de nieuwe smaken van Spa bruisend &…  al gespot?
Laat het achter in de comments.

Liefs,
Eline

1 opmerking:

  1. Beide heb ik ze al gehad en vind vooral die met zwarte bes erg lekker x

    BeantwoordenVerwijderen