15 april 2015

Budget Challenge ♥ Outfit voor minder dan €50,-

Welke vrouw, welk meisje is er nou niet dol op shoppen? De laatste tijd ben ik erg van de kleding en heb ook wel echt een uitgesproken stijltje. Het is weer lekker weer aan het worden en dat betekent tijd voor een lente/zomer outfit. 
Volledig geïnspireerd op het programma Shopping Queens besloot ik een outfit de zoeken voor minder dan €50,-. Dit is nogal een klus, omdat tegenwoordig de kleding erg prijzig is. 
Kijk verder... 


Als eerst wil ik even melden dat het over het algemeen al een hele opgave is om een beetje leuke kleding te vinden. Bijna alles wat ik tegenkom is doorschijnend. Volgens mij willen wij vrouwen juist niet te sexy... Tja, er zijn uitzonderingen bij... Maar daar zal ik mijn mening maar over besparen. Als je dan eenmaal iets vind waarvan je denkt "hm.. oke kan ik wel combineren", krijg je de volgende hartverlamming van de prijs. 

Niet iedereen is succesvol en rijk, ik zelf heb een WAJONG uitkering en volg een arbeidstraining. Ik heb dus geen betaalde baan. Mijn budget ligt dus ook wat lager dan de gemiddelde mens. 

Alsnog is het me gelukt om voor minder dan €50,- een leuke zomer outfit samen te stellen. Zonder schoenen, maar dat is weer een verhaal apart. 


Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten