18 juni 2015

Essence #SecretParty Limeted edition

Eem tijdje terug schreef ik mijn eerste indruk over de #secretParty limeted edition. De limeted edition die nu in de schappen van Essence ligt. 

Ik heb een aantal van deze producten aangeschaft en getest.
Ben jij benieuwd wat ik hiervan vind? Kijk dan verder...



De producten die ik heb gekocht zijn:
  • kabuki kwast
  • Bronzing powder
  • Blush


De kabuki kwast is echt mega, dit viel mij al meteen in de winkel op.
Op het handvat staan allemaal leuke zomerse dingetjes afgebeeld, zoals roze flamenco's en een soort bamboe in het blauw/groen. Het handvat zelf is ook in een lichtblauwe kleur.


Ik ben benieuwd hoe lang dit printje blijft zitten. 


De haartjes van de kabuki zijn echt ontzettend zacht. Ook na het wassen van de kwast blijven deze haartjes zacht en vallen niet uit. 
Echt een toppertje en zeker voor de prijs van €4,60


De bronzing powder heeft een leuk patroontje met slippers. Erg vrolijk en zeker voor iemand die dol is op bronzer. Het ziet er erg zomers uit met die slippertjes en het effect met donker, licht en glitter is erg leuk gedaan. 


Helaas komt er weinig pigmentatie van deze bronzer. Sterker nog, de pigmentatie is weinig tot geen. Ik ben hierdoor behoorlijk teleurgesteld. Een bronzer om echt mee te shapen is dit dus niet. Misschien zorgt hij wel voor een mooie glow die je over je hele gezicht kunt gebruiken, maar dit valt voor mijzelf niet op. Dit vind ik erg jammer voor een product van €3,60.

Naast de bronzing powder heb ik ook de blush uit deze collectie aangeschaft. 


Een erg leuk detail, wat niet terug kwam in de foto's uit het 'first impressions' artikel, is het patroontje op deze blush. Persoonlijk houd ik erg van blushes met een opdruk, dus vind ik het jammer dat dit niet eerder vermeld werd. 


In eerste instantie ben ik vrij tevreden met subtiele roze kleur die van dit product afkomt. 


Helaas zie je wederom niet zo veel pigmentatie van dit product op mijn hand. Erg jammer want het had zo mooi kunnen zijn.


Zeker na de Cinderella limeted edition lagen mij  verwachtingen hoog. Maar helaas stelt Essence mij met dit product wederom teleur. Voor €3,-, wat nog steeds niet ontzettend veel is, vind ik het erg zonde van mijn geld. 


Helaas zijn deze 2 producten, naar mijn mening een ontzettende miskoop. Ik ga hier wel nog wat meer mee experimenteren. Ik vind het jammer dat de producten waar ik het meest naar uitkeek zo zwaar tegenvallen. 


De producten heb ik uiteraard ook op mijn gezicht gefotografeerd. Je kunt zien dat de blush nog wel wat pigment afgeeft, maar zeker op foto zie je niets terug van de bronzer
Dit vind ik erg jammer. 

Heb jij een product uit deze collectie? Zo ja wat en ben je er tevreden over?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten