13 juli 2015

Experimonth wat is het ?

Het is ondertussen al halverwege juli en jullie hebben al verschillende experimoth artikelen voorbij zien komen, maar wat is experimonth nou eigenlijk?
In dit artikel leg ik het uit.

Lees verder...


Experimonth is een samenvoeging van experiment en het Engelse woord voor maand, month dus. 
Een maand vol experimentjes, dingen die ik vaak wil doen, maar er normaal gesproken niet van komen. Zo hebben jullie al een ASMR video en een Tutorial voorbij zien komen. Ik ben gewoon erg benieuwd wat jullie van dit soort video’s vinden. 
Ook probeer ik wat meer te experimenteren met het bewerken van video’s, dit valt misschien te zien in de declutter video’s die ook weer terug zijn.

Iets wat ik ook weer terug van weggeweest is, is  Sample Saturday. Het artikel waar ik eindelijk eens de samples onder handen neem. Ik merk dat ik mezelf echt moet dwingen eens in de sample bak te kijken, want ik vind het leuk om dingen uit te testen.

Terwijl ik dit schrijf, ben ik ook bezig met het bewerken van mijn vlog voor op RandomECVvlogs. Waar eigenlijk niet zo veel lijkt te veranderen. Ik neem jullie hierbij vooral mee in het proces van experimonth, maar ook hier probeer ik nieuwe dingen uit. Ik probeer ook stand vast iedere maandag (en anders op dinsdag) de vlog online te hebben. Ook ben ik bezig met ‘a letter to July’, iets waar ik zelfs in mijn vlog nog niet over heb gesproken. 
Zo ben ik ook druk bezig met solliciteren en het vinden naar een geschikte en passende baan. Helaas loopt dit nog niet echt op rolletjes, maar ik moet het wat tijd gunnen.

Liefs, 
Eline 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten