14 juli 2015

Unboxing Beautybox juli 2015

"Pap, ik heb nog een doos met oud papier", niet veel later kwam papa terug. "Hier heb je alvast een nieuw doosje", hij hield een Beautybox-doos de lucht in en zette hem vervolgens op het tafeltje. "Je hebt het gezien hé?" riep hij. "Huh wacht, oh ik dacht dat je een oude doos uit de garage had gehaald", maar de Beautybox was alweer binnengekomen, dit keer had ik het helemaal niet in de gaten. Even een keer een video tussendoor dus. 


Ben jij benieuwd wat erin zat? Kijk snel verder...

Totaal niet ingepland, heb ik op dinsdag een video voor jullie. Ik kreeg namelijk laatst de beautybox binnen. In deze video kun je zien wat er in mijn box zit/zat. 


Producten waar jullie nog een review over kunnen verwachten zijn:
  • Beauty UK blush
  • Himalaya tandpasta
Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten