20 augustus 2015

P2 nagellakjes

Toen ik in Duitsland was kocht ik een aantal lakken van het Duitse P2. Allemaal verschillende finishes, vandaag laat ik jullie de swatches zien en vertel ik mijn mening over de lakken.

Lees verder...




Dit zijn mijn natuurlijke nagels, ongelijk en breekbaar. Ondanks dat ik niet heel blij ben met mijn nagels, vind ik het wel prettig om ze gelakt te hebben.

050 mint metal :


Een lak met metalic finish, je moet er van houden. Zelf vind ik deze aqua tint echt prachtig. Helaas dekt hij niet zo goed, zeg maar gerust niet. Op deze foto heb ik zeker 4 laagjes aangebracht. Ook droogt deze lak moeizaam, geen idee waar het aan ligt. De keur vind ik zo mooi, dat ik dit allemaal maar voor lief neem. Deze lakken zijn €2,45 per stuk.

031 Minty mademoiselle :


Deze lak heb ik in Friesland op gehad, ik kreeg hier veel complimenten over. Zelf moet ik even wennen aan de kleur, maar vind de finish echt geweldig. Ik houd altijd erg veel van lakken met een gel-finish, wat deze 'volume gloss' lakken dus hebben. Deze lakken zijn €1,95 per stuk.

692 Hurry up :


Barbie roze, echt een zomer-kleurtje. Zelf moet ik erg wennen aan zo'n fel roze kleur, maar vind het altijd bij anderen erg mooi. Deze lak komt uit de 'color victim' lijn. Wat deze lijn eigenlijk wil zeggen weet ik niet, ik denk dat het gewoon de basic lijn is van P2. Deze lakken zijn €1,45 per stuk.

023 fever :

'Last forever', zullen we dat 'forever' maar niet doen? Veel mensen zijn dol op nagellak die lang blijft zitten, ik geef daar niet zo veel om. Ik ben vrij snel uitgekeken op een lak en zeker door mijn  blog wil ik nogal eens snel mijn nagellak er af halen. Ik koop een nagellak omdat ik de kleur mooi vind en beoordeel hem op het kwastje en hoe hij lakt. Rood blijft voor mij een moeilijke kleur, dat kun je zien aan de swatches. Deze lijn kan ik niet meer vinden op de site. Ik weet niet of deze dus nog te koop is, of er uit is gehaald.

Ben jij bekend met de lakken van P2?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten