14 maart 2016

mijn portemonnee #11 week 10 (7 tm 13 maart) 2016 || Elinnee94

Het is weer maandag, dat wil zeggen dat het weer tijd is om jullie een kijkje te geven in mijn portemonnee. De uitgaves die ik de afgelopen week heb gedaan bespreek ik.

Ben je benieuwd? 
Lees dan verder...



Taxi €16,80
Met de taxi heb ik geluk gehad, de afgelopen week. Ik heb zelfs een gratis ritje gehad, hahaha. Ik zat al klaar met mijn pasje, maar de chauffeur pakte deze niet aan. Ook heeft hij geen bedrag gezegd, terwijl ik met mijn portemonnee in de hand zat. Ik ben benieuwd of de man die met mij in de taxi zat, ook zo'n gratis rit heeft ontvangen. 

Boodschappen €27,66 
Een net bedrag. Voor het eerst sinds tijden heb ik weer eens geld gepind als weekgeld. Een soort boodschappen geld. Hiermee heb ik het prima vol gehouden. Dit ga ik volgende week weer doen. 

Overig €35,65
Op woensdag ging ik lunchen, bij een van mijn favoriete tentjes. De Brabantse Kluis, echt een super gezellig Brabants boerderijtje met klooster, kloostertuin en koeien. Met dit heerlijke weer ook echt een feestje om in de natuur te zijn. Ik bestelde een ijsthee, kinderpannenkoek en rooibos cranberry thee. In totaal was ik €10,15 kwijt.
Ook ging ik nog naar Kruidvat, waar ik onder anderen wat nieuwe make-up kocht en een Catan spel. In totaal heb ik bij Kruidvat €20,50 uitgegeven. 

Ook zag ik tijdens het doen van de boodschappen een mooi bosje veldnarcissen. Deze waren nu afgeprijsd van €7,- naar €5,- inclusief een matglazen vaas, dus deze heb ik ook aangeschaft. 

Totaal €81,11
Netjes onder de €100,- gebleven. Mag ik zeggen dat ik trots ben op mezelf? 

Wat voor trucjes gebruiken jullie in de financiƫn?
Ik ben benieuwd, laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten