1 maart 2016

Mijn portemonnee #9 week 8 (22 tm 28 februari)

Soms vraag ik me af waar mijn rem zit, met betrekking op uitgave. Ik weet wel waar deze zit, namelijk zodra ik niets meer heb. 
Deze week heb ik mijn uitkering ontvangen en op de een of andere manier moet dat dan gevierd worden door de stad in te gaan en lekker Wireless met je pinpas langs de automaten te gaan. 



Ben jij benieuwd wat ik heb uitgegeven de afgelopen week? 
Lees dan verder...



Boodschappen / eten en drinken €64,50
Ik dat er veel geld naar boodschappen uit was gegaan deze week, toch schrik ik wel van dit bedrag. Ik kocht onder anderen voor €4,01 keelpastilles bij AH.
Nog steeds heb ik last van een vieze smaak en tijdens het werk is het dan makkelijk om even een snoepje te pakken. Een Anta Flu of pepermuntje is dan wel fijn. Kauwgom in de winkel ziet er niet heel gastvrij uit. 
Ook stond ik een paar ochtenden op met keelpijn en zag dat mijn keelpastilles bijna op waren. Deze kocht ik dus ook meteen. 

Op zaterdag heb ik vooral mijn oude hobby weer opgepakt. Geld uitgeven. ik ben zowel naar Eindhoven als Helmond centrum geweest waar ik tijdens het shoppen een drankje heb genuttigd. Al weken keek ik er naar uit om weer eens een heerlijke smoothie te halen bij de Vitamine Store (die zit o.a. in Eindhoven), hier was ik 3,75 voor kwijt. Dit is trouwens voor een medium. In Helmond ging ik naar mijn favoriete tentje: Il Borgo en hier heb ik een heerlijk drankje gedaan 9,15.

Taxi €25,30
Ik ben blij dat ik die taxpas heb, ondanks dat ik toch iedere keer schrik van het bedrag. Deze week, dankzij de taxi, ook weer €25,30 lichter. 

Vaste lasten €116,75
Bijna alle vaste lasten in één week. Ja dat tikt wel aan. Mijn TeaCozy is weer afgeschreven €12,50, mijn mobiel abonnement van €10,50 en ook weer het grote bedrag van de zorg €93,75. Wat is er van de maandelijkse lasten nog niet afgeschreven?  Volgens mij zijn dat:  mijn lenzen, de Beautybox en het vastte bedrag dat iedere 1e van de maand van mijn rekening verdwijnt. 

Spellen/elektronica €51,-
Ik ben echt gek op spellen. Eigenlijk ben ik dat altijd al geweest, in mijn ogen gaat er niets boven een gezelschapsspel. Met regelmaat schaf ik ook wel een nieuw gezelschapsspel aan. Afgelopen zaterdag drie. Bij Intertoys was ik dus ook €36,- kwijt, wat best meevalt in mijn ogen. Bij Media Markt kocht ik eindelijk een muis voor mijn laptop. Voor mij hoeft deze niet zo veel poespas te hebben, als hij maar draadloos is. Ik kocht er een voor €15,-.

Overige €71,42
Mijn ouders zijn op zondag terug gekomen van hun vakantie in Portugal (jaloers, jaloers). Ik had ze gevraagd voor mij iets mee te nemen van Sephora. Dit hebben zij gedaan en jullie kunnen er binnenkort een review van zien. Ze hebben het uiteindelijk bij Sephora in Spanje gehaald, want daar was het net een euro goedkoper. Ik moest dit wel terugbetalen dus maakte een bedrag van €45,50 over naar paps. Ik besloot een leuk hondenspeeltje te halen voor onze Semmy. Bij de dierenwinkel kocht ik een leuke fazant voor €5,-. Helaas laten de haartjes heel erg los, dus moeten we ermee terug. Bij de Action kocht ik deze week vooral wasmiddel en wasverzachter. Ik moest €12,42 afrekenen. Ook kocht ik bij De Tuinen vitamine D voor €8,50.



Totaal €328,97
Tja, ik zal hier maar niet te veel over zeggen. Een flink bedrag dus. 

Waaraan zijn bij jou deze week de meeste centen uitgegaan?

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten