3 mei 2016

Mijn portemonnee #18 week 17 (25 april tm 1 mei 2016) || Elinnee94

In 'mijn portemonnee' blik ik terug op mijn uitgave van afgelopen week.
Koningsdag is gepasseerd en ondanks de weersomstandigheden ben ik toch nog even naar de markt geweest.  

Ben jij benieuwd naar wat ik de afgelopen week heb uitgegeven?



Lees verder...


Boodschappen €29,02
Toch schrik ik hier best van. Ik had niet verwacht dat ik boven de €25,- zal komen met boodschappen van de afgelopen week. 
Wel heb ik een vlaai gekocht voor €3,- maar hier heb ik dan ook een hoop mensen mee blij gemaakt.


Taxi €19,60

Koningsmarkt €2,50
Een vriendin van me stond met een kraampje op de Koningsmarkt. Zij werkt bij de dieren opvang en is dus ook erg dol op dieren en het welzijn daarvan. Ze had zo'n donatie bus staan en ik heb even mijn kleingeld, dat ik bijdroeg, in de bus gedoneerd. Ik denk dat ik ongeveer op €2,- uitkom. Voor de lieve diertjes van de dierenopvang. 
Ook kocht ik een schattig knuffeltje voor €0,50.

Drogisterij €11,20
Ik vind het lastig om hier een bedrag neer te zetten. Uiteindelijk heb ik bij de drogisterij €11,20 betaald, maar dat was niet het volledige bedrag. Ik zal het hier onder toelichten. 
In mijn tas zwerft al ongeveer een maand een VVV cadeaubon rond. Deze heb ik op Koningsdag eindelijk gespendeerd bij Trekpleister. Ik kocht hier een doosje pleisters en een cadeautje voor mijn tante die jarig is geweest. Ze hebben nu overal leuke acties rondom Moederdag, dus heb ik het kopen van haar verjaardagscadeau wat uitgesteld. In totaal was ik €14,89 kwijt, maar gaf de VVV cadeaubon van €15,-. Hebben zij ook weer een paar cent extra. 
Dit heb ik dus eigenlijk niet zelf uitgegeven, soms zijn deze bonnen erg handig.
Bij Kruidvat kocht ik een tandpasta voor €2,-. Ik wou deze al langer uitproberen, het is de tandpasta die speciaal voor mannen zou moeten zijn en was nu met 50% korting. Ook heb ik tegen inlevering van wat punten een gratis vaseline ter waarde van €3,- aangeschaft. Voor mijn tante kocht ik bij het cadeautje een leuke kaart voor €1,50. Toen ik met mijn geliefde Dove deo bij de kassa aankwam zei de medewerkster dat er 1+1 gratis was. Zoals jullie weten koop ik deze deo alleen in de aanbieding en eigenlijk had ik op mijn voordeel-pas een aanbieding in bedrag. Maar 2 deo's voor €7,70 is natuurlijk goedkoper. Ik kan dus weer een tijdje vooruit.

Overig €43,85
Bij Bol.com kocht ik een spelletje. Ik ben echt dol op spellen en zo nu en dan ontwikkelt zich een mooie collectie. Omdat ik net niet aan het bedrag zonder verzendkosten zat, besloot ik een mooie bronzer erbij te doen. Hierover zal vast binnenkort een review komen. In totaal was ik €20,94 kwijt bij Bol.
Ook besloot ik een cadeautje te kopen, waar ik binnenkort ook een artikel aan wijd. Het was niet helemaal de bedoeling maar in totaal kwam ik uit op €22,91 (ook gratis verzending).

Automatische afschrijving €50,-
Ik stel mijn vaste uitgaven een beetje uit, door de vele cadeautjes die ik deze maand aanschaf. Ook Moederdag komt er weer aan, dus dat wil zeggen dat het nog niet is afgelopen en ik erg op 'de kleintjes' moet letten (zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen). Alleen automatische afschrijvingen kan ik niet uitstellen. Zondag was het de eerste van de maand en dat betekende ook dat ik automatisch €50,- minder te besteden had. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten