16 mei 2016

Mijn portemonnee #20 week 19 (9 tm 15 mei 2016) || Elinnee94


De afgelopen week wist ik dat ik het rustig aan moest doen, wat betreft mijn uitgave. Ook de komende week zal ik een stapje rustiger moeten doen. 
Zijn jullie benieuwd naar wat ik heb uitgegeven de afgelopen week?
Lees dan verder..





Boodschappen €45,68
Een flink bedrag aan boodschappen de afgelopen week. Net als vorige week schrik ik hier behoorlijk van.  Het grootste bedrag is ook nog eens aan boodschappen die meer extra zijn. Dat was op zaterdag en van de ene kant zul je denken; maar het is weekend dan mag het. Ja dat is ook zo, maar ik moet er volgende keer wel op letten.

Taxi €16,80

Overige uitgave €27,56
Ik ben op dinsdag naar een leuk zaakje geweest, genaamd ‘koffie & anders’ hier kocht ik een theefilter en een heerlijke nieuwe thee. Voor 100gram thee en een theefilter was ik €10,20 kwijt.
Ook heb ik wat dingetjes bij Action gehaald, zoals document mappen en een afdruipmat. Voor zeven artikelen was ik €8,40 kwijt.
Bij Kruidvat was ik deze week €8,96 kwijt. Ik kocht watjes (aanbieding) voor €1,78 en nog twee producten voor een review, dat verklap ik nog niet. 

Waar is bij jullie het meeste geld naar uitgegaan de afgelopen week?
Ik lees het graag bij de reacties. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten