31 juli 2016

Blush, bronzer, highlighter & gezichtspoeder opruimen zomer 2016 || Elinnee94


Het is alweer zondag, maar afgelopen vrijdag hebben jullie (als je me op mijn YouTube kanaal volgt) al een video online zien komen. Ik was deze helemaal vergeten in een artikel te verwerken, dus een beetje laat komt deze nu online. 
Ik laat jullie zien hoe ik mijn blush, bronzer, highlighter en gezichtspoeder opruim. Dat wil zeggen dat ik weer ben begonnen  met mijn make-up stash op te ruimen en er dus weer een hele nieuwe declutter-reeks aan zit te komen. 
Wel heb ik gemerkt dat er nog wat onduidelijkheid bestaat over een 'declutter'. 
Wat een 'Declutter' inhoud wil ik graag even uitleggen aan jullie. Dus ook dat kunnen jullie in dit artikel lezen.

Lees verder...

Wat houd een 'declutter' nou eigenlijk in?
Veel mensen denken dat dit per-se betekent dat je heel veel weg moet gooien en erg minimalistisch bezig bent. Nu zijn er ook YouTubers die ook echt de missie hebben, maar bijvoorbeeld 10 blushes te houden. Zo ver ben ik niet en ik weet ook niet of dat ooit mijn doel gaat zijn. 
Declutter betekend eigenlijk niets meer dan opruimen. Clutter is namelijk rotzooi/rommel en het 'de-' gedeelte is eigenlijk hetzelfde als 'on' in het Nederlands. Zoals bijvoorbeeld vriendelijk en onvriendelijk. 
Je kunt het ook zien als 'clutter free' wat dus eigenlijk 'rommel vrij' betekent. 

In deze video's is het mijn missie eens door mijn stash te gaan, hem netter in te delen en misschien wat spulletjes aan andere mensen te geven. 

Ga er dus niet van uit dat ik echt super veel producten weg doe tijdens deze video's, maar het gewoon wat uitzoek en opruim. 


Wat is jullie favoriete beauty-product? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten