1 augustus 2016

Mijn portemonnee #30 week 29 (18-24 juli 2016) en 30 (25-31 juli 2016) || Elinnee94

Vorige week is er geen 'mijn portemonnee' online gekomen. Dit keer dus een dubbele portemonnee. 
Ik heb het een tijdje niet helemaal goed bijgehouden, maar wat ik hier deel is wat ik in mijn Exel bestand bijhoud. 

Neem dus een (dubbel) kijkje in mijn portemonnee.

Lees verder...



Week 29
In week 29 heb ik samen met mijn vriend op het randje van de week nog wat terrasjes gepakt, waardoor ik toch iets hoger uitkwam in de kosten dan dat ik had verwacht.

Taxi €16,80Soms probeer ik drukte en stress te vermeiden, door mijn ouders toch nog eens te vragen of zij mij niet met de auto kunnen brengen. Ik weet dat dit niet helemaal de oplossing is, maar op vrijdag moest ik om een bepaalde tijd ergens zijn en dat zou ik met de taxi nooit halen en op donderdag was er een kleine communicatiefout, waardoor ik dacht dat ik eerder ergens moest zijn, maar dat bleek achteraf toch niet helemaal te kloppen. 

Boodschappen €18,31
Mijn plan om van acties gebruik te maken begint aardig te lukken, hihihi. Oke, deze week aten we 2 of 3 keer niet thuis, waardoor we geen boodschappen voor die dag hebben moeten doen.
Verder was het die week erg warm en had ik dus niet zo veel zin om te koken. Ook mijn vriend vond het niet erg om een simpele salade of boterham te eten.
Zo'n week komt niet snel meer voor denk ik.

Bakker €2,24
Ook bij de bakker hebben we op woensdag weer brood en iets lekkers gehaald.

Vaste lasten €93,75
Zo meteen een opruiming van mijn spaarrekening. De zorg is in week 29 weer afgeschreven. 
Dat is altijd zo'n shocking bedrag. 

Paypal €17,90
Bij Boozyshop deed ik de week ervoor een bestelling, die in week 29 werd afgeschreven. Eerlijk is eerlijk, ik heb het product nog niet getest. Al wel foto's gemaakt, maar nog niet op mijn gezicht (hint, hint). Hierover komt zeker nog een review, maar met mijn blog-planning zit ik nog een beetje te stoeien. 

Terras €13,30
Samen met mijn vriend ging ik op zondag fietsen. Het was die dag erg mooi weer en we besloten eerst naar een van mijn favoriete terrasjes/restaurantjes te gaan. Hier dronk ik een Icetea €2,40. Daarna fietste we door om ergens te gaan lunchen. Ik begon met een Latte, bestelde een broodje gerookte zalm en cassis in totaal was ik hier €10,90 voor kwijt. 
 
Overig €4,90
Bij Kruidvat kocht ik een nieuw flesje Teatree oil €2,20. Al jaren gebruik ik het voor op puistjes, maar die week ook tegen de muggen. Mijn flesje had ik ongeveer een jaar in gebruik en gebruik hem tegen de muggen royaal. Ik was dus toe aan een nieuwe.
Ook ging ik naar de Action en daar was ik voor wat huishoudelijke dingetjes €2,70 kwijt. 

Totaal €167,20
Een bescheiden weekje al zeg ik het zelf. 



Week 30

Taxi €16,80
Een aantal weken terug had ik het er over dat ik geld probeer apart te houden voor de taxi. Dit lukt aardig. In het portemonneetje waar ik mijn Taxpas en klokpas (voor werk) bewaar, stop ik geld voor de taxi. Deze neem ik nooit mee als ik naar een winkel of dergelijke ga, dus houd ik het zo apart.

Boodschappen €28,11
Het leven van aanbiedingen word steeds gemakkelijker. Het gaat steeds beter om een soort vast patroon te creƫren. Hier kan ik echt heel gelukkig van worden.
Zo maakte ik deze week weer gebruik van een 1+1 actie.

Bakker €3,27
Deze week haalde ik broodjes en een  brood bij de bakker. Het bedrag deel ik met mijn vriend en zo kwamen we per persoon uit op €3,27. Ik schrik altijd van hoe duur de broodjes bij de bakker zijn.

Vaste afschriften €12,50
Mijn mobiel abonnement is weer afgeschreven.

Cadeautje €10,68
Mijn papa was jarig en samen met mijn vriend heb ik een leuk pakketje voor hem samengesteld.

PayPal €39,95
Voor het eerst deed ik een bestelling bij Loavies. Deze bestelling moet nog worden terug gestuurd, dus dat ga ik komende week doen. Helaas past niets van de hele bestelling.

Overig €13,93
Bij Hema kocht ik een set watjes €3,-. Bij Kruidvat was ik €2,- kwijt en ook bij AH kocht ik op zondag wat spulletjes waaronder een haarmasker en puzzel boekje . In totaal betaalde ik daar €8,93.

Totaal €97,13
Als ik over week 29 al zei dat ik het netjes had gedaan, kan ik dat zeker over deze week zeggen.
Een kleine €100,- per week vind ik netjes van mijzelf.
Komende week heb ik weer een verjaardag en worden er weer een aantal bedragen afgeschreven.



Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten