10 augustus 2016

Foundation & Concealer opruimen en uitzoeken || Elinnee94

Ik ben dol op opruim video's en declutter video's, maar aan een ding erger ik me ooit. Dat is dat de Nederlandse mensen vaak toch niet weten wat een 'declutter' inhoud. 
'Clutter' is rommel, rotzooi, dus 'Declutter' is het ont-rotzooien ofwel opruimen. 
Declutter video's willen dus niet meteen zeggen dat je spullen weg móét gooien, maar dat je het gewoon eens goed onderhanden neemt. 

Vandaag is het de beurt aan mijn foundation's en concealers. 
Lees verder...

 
Foundations is altijd een dingetje bij mij. Met het vooruitzicht dat, toen ik deze video opnam, ik nog een 'my boyfriend does my makeup' video op wilde nemen (dit is inmiddels al gebeurt) wilde ik er ook meerdere bewaren. 
Wel was het tijd om eens goed te kijken wat er nu eigenlijk in het bakje met foundation zat. 
Kijk dus gezellig mee naar mijn 'opruim video'.

Liefs,
Eline 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten