11 augustus 2016

I heart makeup Chocolate bar pink fizz palette || Elinnee94

Een tijdje terug kon je bij Kruidvat en Trekpleister de chocolate palette vinden van I heart makeup. Een duidelijke dupe op het Chocolate bar palette van Too Faced, waar ik onlangs een review over heb gezet op mijn blog. 
Ik kocht het Pink Fizz palette, een framboos kleurige chocoladereep. Deze vond ik er zo leuk uit zien, dat ik hem graag aan mijn collectie toe wilde voegen en er ook graag een review over wilde schrijven. 

Ben jij benieuwd wat ik van dit palette vind en welke looks ik er mee heb gecreƫerd?
Lees verder...


Het uiterlijk. Zoals ik al zei is het palette een framboos kleurige chocoladereep, die behoorlijk aan het smelten is. Het lijkt eigenlijk meer op framboos yoghurt.

Erg leuk vind ik dat de kleurtjes een naam hebben. Helaas is dit wel op een plastic velletje, die negen van de tien keer tussen het doosje vast klemt.

In tegenstelling tot het Too Faced Chocolate bar palette, waar de naam op de voorkant staat, staat de naam van dit palette op de achterkant (op een sticker bedrukt).


 De eerste rij van links naar rechts:
'Champers', 'Drink', 'Flute', 'Sparkling', 'Toast'

De tweede rij:
'Bubbles', 'Girl', 'Party', 'Elegant', 'Celerbrate', 'Truffle'

 De derde rij:
'Rosy', 'Cork', 'Pop', 'France', 'Pink Fizz'

Helaas komt de eerste rij, niet goed over in de swatches, maar dat zijn ook voornamelijk lichte kleuren. 


In mijn 'moederdag' look konden jullie de kleurencombinatie 'Girl', 'Elegant' en 'Champers' al zien.  

Ook deze combinatie van 'Toast', 'Pop' en 'Pink Fizz' zagen jullie al in mijn 'Spring' look voorbij komen. 

In deze look draag ik 'Flute' op het bewegend ooglid, 'Cork' in de arcadeboog, 'Party' als accent op het midden van mijn ooglid en 'Bubbles' als highlighter.

In deze look draag ik 'Truffle' in de arcadeboog, 'Toast' op het bewegend ooglid en 'France' als een eyeliner. 


In een van de tutorial's vertelde ik al dat het palette een beetje zoet ruikt. Gelukkig is dit niet te sterk aanwezig. 
Het valt me op dat ik dacht nog een look vast gelegd te hebben, maar dat is niet het geval.
Dat was een look met 'Truffle' en 'Rosy'. 

Toch vind ik het belangrijk deze look even te bespreken, want 'Rosy' ziet er echt super mooi uit. Het is een van de kleuren die mijn hart stal, bij het zien van dit palette.
Helaas kwam er van deze kleur alleen wat glitter af, waardoor je erg veel moet aanbrengen en er vervolgens nog niets op je oog zit. 
 
 Nog iets wat ik erg jammer vind is dat het palette bijna alleen maar shimmer kleurtjes bevat. Alleen 'Champers', 'Drink' en 'Pop' zijn (redelijk) matt. 'Champers' gebruik ik hierdoor eigenlijk nooit, omdat je deze eigenlijk niet ziet.

De pigmentatie is oke, maar voor het palette betaal je dan ook niet zo veel. Dit palette kost ongeveer €10,- bij Boozyshop en als je van metallic oogschaduw houd, kun je in mijn ogen dit palette niet weerstaan. 

Wat is jullie favoriete Chocolade palette van I heart makeup ?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten