15 augustus 2016

Portemonnnee #32 week 32 (8 tm 14 augustus 2016) || Elinnee94




Ik probeer steeds meer op de boodschappen te letten en op het moment doe ik bij drie supermarkten boodschappen. Dit zal nog wel wat rommelig over komen in de artikelen, omdat ik de juiste manier voor het bijhouden en opschrijven in mijn Excel bestand nog moet vinden.

Taxi €19,60



Boodschappen €22,92
De afgelopen week hebben we drie dagen buiten de deur gegeten, daarom schrik ik nog best van het hoge bedrag. Zeker als je nagaat, dat dit de gedeelde kosten zijn. In de omschrijving zal ik 'bon-bedragen' noemen, maar het totaal delen wij.

Op maandag, vrijdag en zaterdag deed ik boodschappen op mijn werk, bij Jan Linders.
Jan Linders heeft altijd 2 producten die je die maand ‘gratis’ kan aanschaffen. Deze maand onder anderen een fles Holy Soda, die ik maandag gekocht. Het product heb ik niet in mijn uitgave meegerekend, omdat hier ook al het geld voor terug heb gekregen.

Verder kocht ik op maandag nog een fles Fanta Exotic, mijn favoriete chocolade en varkenshaassaté die in de aanbieding was. 

Op vrijdag haalde ik amandeldrink en pakjes melk. Ook kocht ik een cadeautje (2 repen chocolade) voor een afscheidsfeestje die wij die avond hadden, daarbij kocht ik ook nog een kaart. Ook maakte ik weer gebruik van een pizza-actie. 2+1 gratis op de Big pizza van Wagner. 

Zaterdag waren we een dagje bij mijn ouders, omdat we met mijn vader gingen Golfen. Van te voren haalde we nog wat weekend-snacks bij Jan. Een bus Lays Stax met paprika smaak (ik kon deze chips niet bij de AH vinden) en chocolade. 

Op zondag had ik me voorgenomen wat gezonde snacks en dergelijke te halen. Ik besloot de 'Appie' app te downloaden, omdat wij bij mijn vriend geen folders ontvangen. Zo kon ik toch even kijken wat de aanbiedingen waren. 
In de winkel kwam ik er achter dat ze een groot deel van mijn lijstje ook al niet meer hadden (slim, op zondag boodschappen doen).
We haalde DubbelFrisss & Taxi (2 voor €1,50), snoeptomaatjes, een mug-cake-mix, een smoothie, broodjes voor de lunch, 2 flessen Pepsi MAX (2 voor €2,-), geitenkaas met honing (25% korting nu €1,24), mozarella (25% korting nu €0,97), nectarines (50% korting nu €1,21) en gehakt (30% korting nu €1,69).

Lidl €5,87
Woensdag ging ik naar Lidl voor wat afwasmiddel en broodjes. Toen ik bijna bij de kassa was zag ik ook nog een snijapparaat en foliehouders, deze kon ik niet laten liggen en nam ik dus ook mee. Gelukkig deel ik het bedrag met mijn vriend (hihi).

Overig AH €3,73
Ook kocht ik bij AH wat huishoudelijke spulletjes. Wasmiddel, koffiepads en poedermelk. 
Waarom ik dit niet bij de gewone boodschappen heb meegeteld? Ik weet het niet. Ook dit bedrag deelde ik weer met vriend lief. 

Overig eten €7,73
Ook hebben we een keer eten besteld, dit keer van de italiaan. Zeker voor herhaling vatbaar, ook al was het niet goedkoop. Per persoon waren we €7,73 kwijt, inclusief bezorging.

Paypal €0,48
Nee, ik heb niet op Ebay besteld (haha). Eerst dacht ik dat Paypal een automatische afschrijving had gedaan, maar nadat ik beter had gekeken (of eerlijk gezegd; "mijn vriend beter had gekeken") bleek het een verrekening te zijn. 
Het bedrag van Loavies is teruggestort, maar de betaling van Boozyshop die ik had gedaan is er weer afgehaald. Het resterende bedrag is dus €0,48.

Wijn €4,50
Bijna vergeten, maar op zondag kocht ik de Aviva Gold wijn. Laatst hadden we de Blue Sky variant en deze beviel zo goed dat we ook erg benieuwd waren naar de andere. 
Zondag kocht ik de gold en we deelde de prijs. Helaas is van het proeven nog niets gekomen.

Kruidvat €14,10
Samen met mijn vriend betaalde ik een tandpasta (€2,- per persoon) en een zak M&M's (€0,50 per persoon). Zelf kocht ik nog een nieuw product van Catrice wat ik wil testen en ook nog een product van MUA, die mij ook geschikt leek voor een review.

Hema €9,46
Bij Hema lieten we foto's afdrukken. Het waren er in totaal 100 en we deelde de prijs.

Totaal €88,39
Op de helft, besefte ik me al dat ik het totaal bedrag niet wilde weten. 
Toch moet ik zeggen, dat het eind bedrag me reuze meevalt.

Wat was jullie grootste aankoop van de afgelopen week?

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten