22 augustus 2016

Mijn Portemonnee #33 (15 tm 21 augustus 2016) || Elinnee94

Het is weer maandag, de dag waarop ik jullie een kijkje geef in 'mijn portemonnee'.
Ik heb een nieuw template gemaakt in Excel, waarin het misschien wat overzichtelijker word voor mij.  
Wat de afgelopen week minder was gegaan, het bijhouden. 
Ik had wel alle bonnetjes bewaard, maar ik moet mijzelf aanleren gewoon even in de avond het template in te vullen. 

Ben jij benieuwd naar wat ik de afgelopen week heb uitgegeven?
Lees dan verder...

Taxi €14,-
Deze week een niet al te hoog bedrag, omdat ik me afgelopen vrijdag niet fit voelde. Op donderdag word ik zoals (bijna) altijd gebracht door mijn vader, omdat we dan bij de ouders van mijn vriend eten. 

Boodschappen €33,01
Op maandag haalde ik wat spulletjes bij Jan Linders en wat bij Albert Heijn. 
Dinsdag deed ik alleen de boodschappen bij Jan en haalde o.a pinda's omdat ik zelf pindakaas wilde maken. Dit was helaas een grote flop geworden. Ook haalde ik chocolade, want bij Jan hebben ze mijn favoriet in een betaalbare variant. Ook haalde ik broodjes, omdat ik was vergeten door te geven dat er brood gehaald moest worden. 
Op woensdag deed ik boodschappen bij Lidl en hiervan heb ik de boodschappen opgenomen, deze kunnen jullie woensdag (denk ik) op RandomECVvlogs zien. 
Het internet lag er hier sinds woensdag uit dus vrijdag besloot ik een puzzel boekje aan te schaffen. Ik schrok aardig van het bedrag van €3,65. Verder kochten we bij de AH nog wat te drinken en een verjaardagskaart.
Op zaterdag gingen we fietsen en inspecteerde ik een andere Jan Linders. We kochten hier wat drinken voor onderweg.
's Avonds haalde ik nog wat boodschappen bij AH en op zondag deed ik ook snel wat boodschappen bij Appie. 

Drogisterij €9,96
Bij trekpleister kocht ik een douchegel van FA. Trekpleister had de actie "FA €1,-" dus deze kon ik natuurlijk niet laten liggen. Een aantal weken geleden had ik bij Kruidvat ook een douchegel van FA gekocht en deze wil ik samen gaan reviewen voor op mijn blog. 
Bij Kruidvat kocht ik wat spulletjes van het nieuwe Essence assortiment ook voor een review. 

Action €8,17
Bij Action kocht ik wat spulletjes voor een nieuwe Topper of Flopper video, die ik inmiddels al heb opgenomen en deze maand nog op RandomECVvlogs ga zetten. 
Verder kocht ik wat huishoudelijke spullen zoals een vergiet/zeef.

Terras €18,90
Op zaterdag had ik een verassing voor mijn vriend. Zoals ik al had gezegd waren we een stuk gaan fietsen. Ik nam hem mee naar Brownies & Downies, iets waar ik zelf al een tijdje een keer wilde zitten. We hebben hier een heerlijke lunch gehad. Ik begon met een cappuccino, bij mijn broodje (tonijn) nam ik een ijsthee en eindigde met nog een heerlijke cappuccino.Thuis aangekomen vroeg ik hoe mijn vriend de dag had gevonden, hij vond het een super leuke dag. Ik vertelde hem dat de drankjes op mijn rekening waren en hij zelf dus alleen het broodje hoefde te betalen. 
We hebben beide een minimaal inkomen, dus delen eigenlijk alles. 
Hij vond het super leuk en had deze verassing dus ook niet zien aankomen.
Volgende keer weet ik dus hoe ik hem kan verassen (hihihi). 


Totaal €84,04
Alles bij elkaar vind ik dat deze week prima is verlopen. 
Het voelt altijd goed om toch onder de €100,- te zijn gebleven.  
Dat zal over een paar weken wel weer anders zijn.


Liefs,
Eline  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten