20 september 2016

Essence Lash princess volume mascara || Elinnee94

Sinds het moment dat Essene met de ‘princess mascara’ uitkwam, zijn veel mensen te spreken over deze mascara’s van Essence.

Voor mij tijd om ook eens mijn mening over de mascara te geven.

Vandaag heb ik de volume variant, maar ook de ‘false lash’ versie kunnen jullie binnenkort verwachten.



Ben jij benieuwd naar mijn mening over de ‘Essence lash princess volume mascara’?

Lees dan verder…




Uiterlijk

Deze mascara is te herkennen aan zijn uiterlijk, een zwarte huls met oranje/koraal kleurige details.

Aan de achterkant van de dop loopt het patroontje door in een soort korset patroontje.



Wat belooft deze mascara?


“Mascara voor dramatisch volume. Met een innovatieve cobra borstel, voor extreem dikke wimpers.

Oogheelkundig getest.”



Mijn mening

Door het vreemde, dikke, (cobra) borsteltje gaat de mascara snel klonten. De klonten zie je eigenlijk al aan het borsteltje zitten.

Op de foto’s zie je het resultaat van de mascara. Geen 'before' foto dit keer, omdat ik zonder mascara gewoon (bijna) geen wimpers heb.

Je kunt zien dat de wimpers deels aan elkaar geplakt zitten en dat de mascara redelijk veel klonten bevat.

In mijn ogen doet deze mascara dus niet wat hij belooft.

Mijn wimpers worden er wel voller van, maar ben ontzettend lang bezig de klonten uit mijn wimpers te borstelen.  Lukt het ene oog perfect? Dan zit mijn volgende oog vol met klonten







De meningen over de 'princess mascara's' verschillen nogal. De een vind deze mascara echt super fijn en de ander vind de ‘blauwe variant’ beter.

Vanaf het eerste moment vond ik de mascara al niet prettig in gebruik en ook werkte hij niet volgens mijn verwachting. Hierdoor ben ik wel nieuwsgierig geworden naar de andere variant. Deze heb ik inmiddels ook al een tijdje in gebruik en kunnen jullie binnenkort ook in een review op mijn blog verwachten. 



Zijn jullie bekend met deze mascara?

Dan ben ik natuurlijk ook erg  benieuwd naar jullie mening.

Ik zou het leuk vinden deze hier onder in de reacties te lezen.



Liefs,

Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten