10 oktober 2016

Mijn portemonnee #40 (3 t/m 9 oktober 2016) || Elinnee94


In mijn portemonnee laat ik jullie zien hoe mijn uitgave de afgelopen week zijn geweest.
Ik geef jullie een kijkje in mijn portemonnee.
Deze week ga ik op vakantie dus heb ik een daar een aantal dingen voor gekocht.
De boodschappen zijn deze week behoorlijk hoog opgelopen, waar ik zelf behoorlijk van sta te kijken.
Ook ben ik met mijn vriend naar Eindhoven geweest en daar hebben we vooral veel gedronken.

Ben jij benieuwd naar hoe mijn portemonnee er de afgelopen week uit zag?
Lees dan verder…

 
Taxi €11,20
De taxi was deze week niet veel. Dinsdag had ik een gesprek thuis, waardoor ik gebracht werd door mijn ouders. Op donderdag eet ik altijd bij de ouders van mijn vriend en ook toen bracht mijn vader mij. Op vrijdag kwam de taxi niet opdagen en schakelde ik de hulp van mijn vader in.
Ik was zo boos dat ik de terugweg ook maar gecancelled had. Lieve papa bracht mij weer. Het is dat ik weet dat mijn vader mijn artikelen niet leest, maar jullie snappen dat ik mijn papa heel dankbaar ben dat hij dit voor mij doet.

Overig reizen €304,00
Ik maakte het laatste bedrag van Portugal over naar mijn ouders €294,00 voor het hotel (incl. ontbijt).
Ook zette ik €10,- op mijn OV om met de bus naar Eindhoven te kunnen reizen.

Boodschappen €29,53
Per persoon zijn we bijna €30,- aan boodschappen kwijt geweest de afgelopen week. Waar dit aan ligt weet ik niet. Grote bedragen zijn bijvoorbeeld wasmiddel, kaas, kipreepjes en broodjes (die we in Eindhoven kochten).

Overig eten en drinken €7,28
Zaterdag zijn we even naar Eindhoven geweest, daar hebben we een sapje van de Vitamine store gehaald en een PSL bij Starbucks. Ook hebben we ’s avonds iets bij de snackbar gehaald.

Overig €52,81
*slik* Ook dit is een flink bedrag.
Toen ik in Eindhoven was bedacht ik me dat ik nogsteeds een cadeaukaart van H&M had liggen. Ik zag een leuke broek (€20,-) en leverde de cadeaukaart in. Er bleek €8,- op te staan waardoor ik uiteindelijk maar €12,- hoefde te betalen, een prima prijs voor een broek. Bij Hema kocht ik een notitieboekje voor mijn blog (€4,-), een voor Portugal (€2,50), Iphone kabeltjes (€5,00 en €4,50) en melkcups (€0,75) . Ook vond ik er een klembord (€2,50), dus ook die kocht ik.
Bij Kruidvat en DA kocht ik wat badproducten van Kneipp voor op vakantie. Dit bedrag deelde ik met mijn vriend.
Bij Action kocht ik wat opbergdozen, een geurkaars en koekjes. Ook dit bedrag deelde ik met mijn vriend.
Ook is er een bedrag van €14,95 afgeschreven van mijn PayPal rekening. Ik had vorige week namelijk oorbelletjes besteld bij de Bijenkorf, waar ik echt super blij mee ben.

Totaal €404,82
Ja, dit bedrag lijkt hoog, maar als je nagaat dat ik bijna €300,- aan de hotel reservering kwijt ben, valt dit bedrag best mee. Een ruime €100,- heb ik uitgegeven. Dat vind ik best netjes, al zeg ik het zelf.
Het totaal is wellicht wat veel, maar hé.
Al met al geef ik deze week toch de kleur geel.
Ik ben tevreden. Zijn jullie dat ook?
Laat het achter bij de reacties.


Liefs,
Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten