11 oktober 2016

Essence First impressions ‘midnight masquerade’ limited edition || Elinnee94



In oktober komt Essence met een Limited edition geïnspireerd op het gemaskerd bal.

Vandaag laat ik jullie de producten uit de Limited Edition zien en geef ik mijn eerste indruk.


Ben jij benieuwd naar de collectie?

Lees dan verder…


Oogschaduw
Donkere oogschaduwkleurtjes zoals koper, nacht blauw en violet hebben een basis van zwarte metallic pigmenten.
De kleuren die verkrijgbaar zijn: "01 keep your midnight secret", "02 spooktacular night" en "03 witching you were here".
Ik ben erg benieuwd naar hoe de koperkeur er in het echt uit ziet.
Deze mono’s gaan €2,89 per stuk kosten.

2-in-1 intensifying base & smokey kajal



Deze zwarte oogschaduwbasis is in een pen vorm. Hij zorgt voor een intens effect van donkere kleuren. Deze oogschaduwbasis beweert de hele dag te blijven zitten.

Door de vorm kan deze oogschaduwbasis ook gebruikt worden als waterproof oogpotlood voor een smokey eye.

De eyeliner/oogschaduwbasis draagt de naam "01 zombies not allowed" en kost €2,39

Zelf ben ik niet zo’n fan van smokey eyes, maar ik vind het heel leuk dat ze zo’n product in een Halloween limited editon stoppen.


Nepwimpers

Wat zien deze nepwimpers er ontzettend gaaf uit.

Deze vleermuiswimpers met naam 01 the dark night rises kosten €2,99 inclusief lijm.

Heel tof voor een Halloween feest.



Duo ombre lipstick

Dit product bevat een zwarte lipliner met rode matte lipstick. Essence komt uit met een rood of donkerrode kleur.

Verkrijgbaar in de kleuren "01 dance till dawn" en "02 bloody marry me" voor een prijs van €2,99 per stuk.

Erg leuke namen, maar waarom de liner nou weer zwart is...?
Dat vind ik jammer.


Vloeibare highlighter
Een vloeibare highlighter voor een mooie glow. De verpakking hiervan vind ik erg tof, jammer dat het geen 'vaste' highlighter is.

De kleur "01 sitting waiting, witching" kost €2,39.



Nagellak


In deze collectie zitten vier nagellakjes. Twee roodtinten met een semi-matte latex finish. Een blauwe en zwarte tint met een multichroom glitter effect.

De kleuren van deze lakjes zijn "01 meet me midnight" (blauw), "02 black cats wanted" (paars/zwart), "03 a vampire kissed my neck" (rood) en "04 the walking red" (rood/paars).

Ze gaan €1,99 per stuk kosten.

Ik ben erg benieuwd naar deze kleuren. De namen vind ik in ieder geval helemaal top.



Nagel & nagelriem tattoos

Geen nagelstickers maar nagel ‘tattoos’ dit keer.

Verkrijgbaar met de naam "01 party at the haunted house" en kosten €1,59.



Ornament mask

Een masker in deze limited edition, dat vind ik nou leuk.

Gemaakt van een zachte stof met decoratieve stijl. Dit geeft een geheimzinnige, dramatische look.
"01 from mask till dawn" is verkrijgbaar voor €3,59.

Het is dat ik geen gemaskerd feestje heb, want €3,59 vind ik net iets te duur om voor de review te kopen. 


Deze limited edition zal in oktober bij Kruidvat en Trekpleister te koop zijn.
Ik ben benieuwd jij ook?

Liefs,

Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten