20 oktober 2016

Mijn portemonnee #41 (10 tm 16 oktober 2016) || Elinnee94


Wat later dan normaal, maar vandaag is er dan eindelijk weer een "mijn portemonnee" online. 
Ik ben terug uit Portugal en na wat 'off-days' ben ik weer terug. 
Het artikel van morgen zal daardoor ook wat later online komen en ook deze versie van "mijn portemonnee" zal wat anders verlopen dan jullie misschien gewend zijn.

Ben jij benieuwd naar wat ik heb uitgegeven in de week van 10 tot en met 16 oktober?
Lees dan veder...



Boodschappen €10,23
Dit bedrag is niet helemaal eerlijk, laat ik dat meteen even zeggen. Op maandag haalde we een broodje bij Jan Linders (Lunchtime €2,95) en deelde een reep chocolade. Op donderdag deden we een paar boodschappen bij Continente (een Portugese supermarkt).

Vliegveld en vliegtuig €8,65
Op het vliegveld in Eindhoven (daar vertrokken we) deelde mijn vriend en ik een koffie en we haalde bij de tax-free shop wat te snoepen voor in het vliegtuig. In het vliegtuig deelde we een (veel te duur) broodje. Eigenlijk waren we van plan een sandwich te delen maar Ryanair had alleen een een simpel veel te duur broodje (voor de zelfde prijs, belachelijk). 
Aangekomen op Faro airport deelde we een zakje Maltezers.  

Overig eten €18,93
We hebben bijna iedere dag bij de McDonald's geluched. Ook hebben we zo nu en dan een ijsje gehaald. 

Beauty €3,90
Erg trots ben ik op mijzelf dat ik maar 1 beauty product heb gekocht. Ik heb een shoplog opgenomen (deze komt denk ik morgen online) en uiteraard komt er ook nog een review van.

Overig €128,10
Ik heb een paar keer wat bij Primark geshopt. De eerste keer kocht ik haar spulletjes voor in totaal €6,00 (deze ben ik in de shoplog vergeten). De spulletjes die ik de 2e keer bij Primark kocht laat ik wel in de shoplog zien en ook ben ik geslaagd bij H&M, Stradivarius en Parfois.

Totaal €169,81
Het totaal bedrag valt me alles mee. 
Ik ben trots dat ik me heb weten in te houden wat betreft beauty. Ook ben ik blij dat ik qua kleding toch nog wel wat items heb kunnen scoren in Portugal, want mijn gadarobe was zo goed als leeg.
Deze week zal ik (om eerlijk te blijven) toch de kleur 'geel' geven.

Dit is niet alles wat ik kocht in Portugal, want ik heb ervoor gekozen om gewoon per week verder te gaan. Dit is voor mij handig en ik vind het fijn werken.
Komende maandag komt dus gewoon de portemonnee vanaf 17 oktober (week 42) online. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten