19 oktober 2016

NYC 101 Romantic Queens vs Rimmel Kate 237 Soul Session || Elinnee94



Nude nagellak draag ik eigenlijk niet zo vaak, maar vind het bij anderen wel altijd erg mooi staan. Ook zijn sommige nude kleuren erg mooi voor een bijzondere gelegenheid zoals bijvoorbeeld een feestje.
Tijdens het opruimen van mijn nagellak voor de zomer viel mij op dat ik 2 kleurtjes heb die wel erg veel op elkaar lijken.
Romantic Queens van NYC en Soul Session uit de Kate collectie van Rimmel. Beide drogisterij lakjes.
Ik besloot ze eens te behandelen in een artikel, want nagellak is zoiets waar ik eigenlijk nooit over schrijf.

Want wat zijn nou eigenlijk de verschillen tussen deze lakjes en hoe zien ze er op je nagels uit?
Lees verder…

Op het eerste gezicht zie je niet erg veel verschil, maar wanneer je er met je neus bovenop zit wel.
Rimmel draag ik op mijn middelvinger en pink. De kleur is nude roze en valt bijna weg bij mijn huid.
De lak is vrij waterig van structuur en dekt dus ook pas in twee laagjes
NYC draag ik op de  ringvinger en wijsvinger, is iets bruiner van kleur en de substantie lakt wat gemakkelijker. Deze kleur dekt al in een laagje.
Rimmel heeft een wat meer roze ondertoon, waartegen NYC wat bruiner is.
Beide lakjes zijn mooi, netjes en erg draagbaar.
Ik denk dat ze bij veel outfits en gelegenheden passen.

Rimmel is onder anderen te koop bij Etos, Trekpleister en Kruidvat. Dit lakje  kost tussen de  €6,50 en €7,00.
NYC volgensmij alleen bij Trekpleister en Kruidvat voor deze nagellak betaal je ongeveer €2,50.
Beide niet duur maar toch een prijsverschil van €4,-.
Persoonlijk vind ik de roze ondertoon mooier, maar de substantie van NYC fijner.

Welke kleur vind jij mooier?
Laat het achter bij de reacties.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten