18 oktober 2016

Nooit gereviewd ?! Essence Urbaniced blush & highlighter || Elinnee94

Toen ik in december Kevelaer bezocht kocht ik daar een blush en highlighter van Essence uit de “Urbaniced” collectie. Een paar maanden geleden vond ik dat het tijd werd om deze producten eindelijk te testen, voor een nooit gereviewd artikel.

Ben jij benieuwd wat ik van de blush en highlighter uit deze collectie vind?
Lees dan verder…

Wat mij aantrok in deze collectie, was het 'streetstyle' printje in de highlighter. Het stoere graffiti idee trok mijn aandacht. Ik houd super veel van highlighter en blush, maar dat is (als het om reviewen gaat) ook het geen wat het langst blijft liggen.




Dit is de blush uit de collectie “01 the Sunny side of the street”. Ben ik de enige die een soort skull in deze blush ziet?
De swatch van deze blush zie je bijna niet, zo minimaal geeft deze blush pigment. Erg jammer.

De highlighter “01 the happy direction” vind ik er erg tof uitzien met de graffiti opdruk.
Het is een witte highlighter met een parelmoer/roze shimmer door.
Ook op de swatch zie je dat de highlighter duidelijk gepigmenteerder is dan de blush.

Ook tijdens het aanbrengen merk ik dat de blush bijna niet gepigmenteerd is, waardoor je hem moet opbouwen.
De highlighter daarin tegen is heel mooi en kan ik zelfs met mijn vinger gepigmenteerd aanbrengen.

Ook in deze look zie je dat ik de blush heb moeten opbouwen en dat de pigmentatie nog minimaal is.
De highlighter geeft een mooie glow.
In deze look draag ik ook de Miss sporty lip millionair.

Deze producten zijn niet meer te koop, want het was een limited edition.
Vind ik dat jammer? Nee.
Deze producten heb ik lang uitgesteld om te reviewen en überhaupt te gebruiken.

Ik wist niet zo goed hoe ik ze moest combineren en dacht dat de blush een stuk gepigmenteerder zou zijn.
De blush (€2,95) valt me tegen, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
De highlighter (€3,25) is niet zo speciaal. Hij is mooi, maar dit soort kleuren zie je wel vaker in een budget limited edition of assortiment.

Wat vinden jullie van deze producten?
Laat het achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten