24 oktober 2016

Mijn portemonnee #42 ( 17 - 23 oktober 2016 ) || Elinnee94

Het is weer maandag, wat een nieuwe "mijn portemonnee" betekent. Iedere maandag geef ik jullie een kijkje in mijn portemonnee, door mijn uitgave van de afgelopen week te delen.

Deze week nog een deel van Portugal, maar ook gewoon uit Nederland. 
 
Ben je benieuwd wat ik afgelopen week allemaal heb uitgegeven en waaraan ? 
Lees dan verder..



Boodschappen / supermarkt €27,62
Op maandag zat ik nog in Portugal. Ik haalde wat spulletjes bij de dichtstbijzijnde supermarkt. Woensdag haalde ik weer een 'lunch time' bij Jan en ook wat broodbeleg dat op was. De rest van de week deed ik de boodschappen bij AH. Ik heb me voorgenomen om een stuk gezonder te gaan eten, dus zal jullie in de toekomst daar ook van op de hoogte houden.

Lunch Portugal €14,78
Voordat het vliegtuig op dinsdagavond vertrok kocht ik nog een broodje van de Subway op het vliegveld. Hiervoor betaalde ik €5,50. De lunch van maandag en dinsdag in Portugal was bij elkaar €9,28 (hier zit ook een ijsje bij).
Van het totaal bedrag schrik ik wel.

Vaste lasten €12,50
De TeaCozy werd aan het begin van de week ook weer afgeschreven. 

Overig Portugal €55,73
Afgelopen vrijdag hadden jullie mijn shoplog van Portugal al kunnen zien. Hier liet ik natuurlijk mijn vest (€24,99) en D.A.M.A cd's zien. Wat ik niet liet zien waren de cadeautjes die we bij de tax-freeshop kochten.
In totaal toch wel weer een dikke 55 euro.

Overig €55,68
Dit vind ik dan wel weer grappig, dat ik in Nederland bijna net zo veel aan overige dingen heb uitgegeven als de laatste 2 dagen in Portugal.
Ik kocht bij Kruidvat wat cadeautjes voor de verjaardag van mijn oma, bij Action kocht ik onder anderen een plantenspuit en ik bestelde (met flinke korting) een geurtje bij Douglas.

Totaal €166,31
Al met al ben ik nog best tevreden met het resultaat. 
Deze week geef ik wederom de kleur 'geel'. 
Volgende week zal ik weer schrikken van de bedragen, omdat dan de zorg en dergelijken worden afgeschreven. 
Ik zal volgende week ook beginnen met een "nieuwe maand", omdat mijn uitkering de afgelopen week is binnengekomen. Volgende week zal ik dus ook zeggen wat ik nu eigenlijk van de uitgave van de (geld)"maand" oktober vond. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten