17 november 2016

First impressions Victorian Poetry collecite Catrice || Elinnee94

Deze kerst neemt Catrice je mee naar het Victoriaans tijdperk.
Veel mode ontwerpers van deze tijd, verwerken de luxe en elegantie uit het Victoriaans tijdperk in hun collecties. Dit gaf Catrice inspiratie voor deze Limited Edition.

Ben jij benieuwd naar mijn eerste indruk van deze collectie?
Lees dan verder…


Beauty purse
Dit kleine portemonneetje is ideaal voor onderweg. Het doet mij echt denken aan zo’n oude beurs, maar dan in een modern jasje.
Voor dit portemonneetje betaal je €3,99

Matt powder liner
Smokey grey, deze matte liner heeft poeder pigmenten in een grijze kleur.
Je brengt hem aan door de sponsapplicator.
De prijs van dit product zal ook €3,99 zijn.

Satin matt nail lacquer
Als eerst moet ik zeggen dat de verpakking van deze nagellak echt een pareltje is in je collectie. Alleen hiervoor zou ik ze al willen testen.
Ook het feit dat de lakjes ‘satin’ zijn, laat mijn hartje sneller kloppen. Ik ben namelijk dol op de satijn finish.
De kleuren die te verkrijgen zijn; C01 Berry British (donkerrood), C02 Poetic pink (ziet er uit als een donker roze kleur met blauw/paarse ondertoon), C03 Apricot Epoch (zachte perzik kleur), C04 Noble nude (een nude/parelmoer kleur) en C05 Royal LavendERA (een subtiele lavendel kleur).
Ook voor deze lakjes betaal je €2,99 per stuk.

Oogschaduwpalette
Een palette met 6 mooie roze/abrikoos kleurtjes. Gelukkig hebben ze er ook een donkere kleur aan toegevoegd, want ik vind bij de feestdagen wel een donkerdere ooglook horen.
Voor dit palette met 6 kleurtjes betaal je €6,99.

Highlighting pebbles
Kijk deze schattige steentjes, eens wat anders dan de poederbolletjs. Er zitten lichtreflecterende deeltjes in, maar op het plaatje lijkt het wel alsof er ook duidelijke kleurpigmenten in zitten. Op het eerste ogenblik zou ik zeggen dat het een shimmer blush zou zijn in plaats van een highlighter.
Naar dit product ben ik erg benieuwd. De prijs van dit product is €4,59.

Satin matt lipstick
Deze langhoudende lipstick belooft een hoge dekking en zachte finish te hebben. De mooie Berry en roze kleur maken mij erg nieuwsgierig en ook de verpakking vind ik prachtig.
De rode/Berry kleur draagt de naam C01 Berry British en de roze C02 Poetic Pink.
Voor de prijs van €4,99 ben ik erg benieuwd naar deze lipkleuren.
Naar welk product ben jij benieuwd?
Laat het achter bij de reacties.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten