14 november 2016

Mijn portemonnee #45 [7 tm 13 november 2016] || Elinnee94

Vandaag is het weer maandag, wat wil zeggen weer een nieuwe "mijn portemonnee". 
Deze week wat later dan normaal gesproken, maar beter laat dan nooit. 

Ben jij benieuwd naar wat ik heb uitgegeven? 
Lees dan verder.... 

 
Taxi €16,80
Afgelopen week heb ik aan de taxi €16,80 uitgegeven. Dit is vrij normaal voor wat ik normaal per week kwijt ben. 

Boodschappen €20,13
Een net bedrag van ruim €20,00 voor de boodschappen, dat maakt een hoop goed van 2 weken geleden. 

Overig eten €0,95
Op zaterdag gingen we naar IKEA, hier haalde ik een gratis koffie met een gebakje wat ik met mijn vriend deelde. Ook deelde ik het bedrag hiervan met mijn vriend. 

IKEA €7,96
Ik haalde bij IKEA geurkaarsen en een afwasborstel.
 
Kruidvat €28,44
Ik haalde bij Kruidvat wat spulletjes voor een review. Ook haalde ik 2 kleine rustieke kaarsen (2e halve prijs). Ook zag ik een voordeelpak maandverband en besloot deze aan te schaffen om mijn "collectie" aan te vullen. 

Paypal €22,48
Ik deed een bestelling en betaalde via Paypal, deze is ook de afgelopen week afgeschreven. 

Totaal €96,76
Ik ben blij met het totaalbedrag deze week. Zeker als je bedenkt dat de komende weken erg duur gaan worden. 

Liefs,
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten